אל על: הושק שלב היישום של פרויקט ERP

חיים רומנו מנכ"ל אל על ומאיר ניסנזון מנכ"ל IBM השיקו היום את שלב היישום של פרויקט ה-ERP. חיים רומנו: הפתרון יקנה לחברת אל על כלי ניהול ובקרה מתקדמים


00:00 ,11.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

חיים רומנו מנכ"ל אל על ומאיר ניסנזון מנכ"ל IBM השיקו היום את שלב היישום של פרויקט ה-ERP. חיים רומנו: הפתרון יקנה לחברת אל על כלי ניהול ובקרה מתקדמים
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר היום: "פרויקט חשוב זה הוא מרכיב משמעותי נוסף בתכנית האסטרטגית של החברה, ומהווה אבן דרך בתכנית העבודה של החברה. באמצעות מערכת ERP אנו מתכוונים לשפר את יכולת התכנון והשליטה במשאבים הארגוניים ובכך לאפשר מיקוד מאמצים בייעול של תהליכי עבודה ובשיפור תשתית הנתונים כחלק מתהליך קבלת ההחלטות בחברה".
 
מאיר ניסנזון, מנכ"ל IBM, אמר: "IBM שמחה שאל על בחרה בה להפעיל את הפרויקט. הפרויקט יקפיץ את החברה כמה מדרגות קדימה ויאפשר לה להתמודד עם האתגרים הצפויים לה. אנו מספקים את המערכת ללמעלה מ-40 חברות בישראל וללמעלה מ- 5000 חברות ברחבי העולם ובכללן 20 חברות תעופה. הניסיון העשיר שנרכש בעולם הביא לכך שפותחה מתודולוגיה ברורה אשר הוכיחה את עצמה".
 
מנכ"ל אל על חיים רומנו ציין כי יישום פתרון מבוסס ERP יקנה לחברת אל על כלי ניהול ובקרה מתקדמים, יחזק את היכולות העסקיות של החברה ויגדיל את הגמישות הניהולית. "זהו אמצעי משמעותי נוסף במסגרת קביעת מעמדה של אל על בשורה הראשונה של החברות העסקיות במשק הישראלי גם בתחום הטכנולוגי".
 
עפר צברי, סמנכ"ל מחשוב וארגון של אל על, הוסיף כי "אנו משלימים תהליך ארוך של היערכות לאחד מהפרויקטים הארגוניים הרחבים יותר אשר יודעת אל על בשנים האחרונות. בחרנו לממש את הפערים במערכות ב- Back Office של החברה באמצעות יישום כולל של חבילת SAP בשילוב חבילה ייעודית לתחום התחזוקה וההנדסה של חברת Ramcoובכך למנף את היתרונות של כל אחת מהחבילות והבאתן לכדי שילוב המעניק את הפתרון הנכון לאל על."