אל-על בחרה ב- iChain של נובל לגישה מרחוק של עובדים

חברת התעופה אל-על בחרה בפתרון iChain של נובל ככלי המאפשר חיבור מאובטח מרחוק של עובדים בארץ ובחו"ל; iChain מחליף כלי קודם בו השתמשה אל-על, והוא נבחר כפתרון הנותן מענה מיטבי לדרישות הגישה והאבטחה של חברת התעופה


00:00 ,24.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה אל-על בחרה בפתרון iChain של נובל ככלי המאפשר חיבור מאובטח מרחוק של עובדים בארץ ובחו"ל; iChain מחליף כלי קודם בו השתמשה אל-על, והוא נבחר כפתרון הנותן מענה מיטבי לדרישות הגישה והאבטחה של חברת התעופה.
 
איציק כהן, מנהל תשתיות ותקשורת באל-על, אומר כי הטמעת iChain התבצעה כפרויקט מסודר, מלווה בניהול של עדית ישראלי מול מלם תקשורת ומחשבים הפועלת כמשווק מורשה וגוף מקצועי של נובל ישראל, והפרויקט הושלם בהצלחה ועם שביעות רצון גבוהה של המשתמשים.
 
"המטרה הייתה לעלות ברמת האבטחה, תוך הפיכת חוויית המשתמש לידידותית ונעימה הרבה יותר לעומת המערכת הקודמת, לצד הפחתת צורך בתמיכת Helpdesk ואנשי האבטחה המקצועיים", אומרת עדית ישראלי, מנהלת צוות אבטחת המידע של אל-על.
 
"רצינו שהמשתמש יכנס למערכות ארגוניות בפשטות, עם רמות האבטחה הגבוהות ביותר", אומר אריה ברגר, מנהל מחלקת תוכנה ואבטחת מידע בחברת התעופה. "תפישת המוצר של iChain משרתת בדיוק את צרכינו, להפרדה בין המידע המבוקש מהמערכות הפנימיות לבין המערכות עצמן עם רכיב חוצץ".