אל על: אמיר שרף הודיע על פרישה

עו"ד אמיר שרף, אשר שימש כיועץ המשפטי וכמזכיר חברת אל על, הודיע על פרישה לאחר 3 שנים בתפקיד. שרף ימשיך בתפקיד עד אשר יימצא לו מחליף


00:00 ,19.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

עו"ד אמיר שרף, אשר שימש כיועץ המשפטי וכמזכיר חברת אל על, הודיע על פרישה לאחר 3 שנים בתפקיד. שרף ימשיך בתפקיד עד אשר יימצא לו מחליף
 
עו"ד אמיר שרף, היועץ המשפטי ומזכיר חברת אל על, הודיע ליו"ר ולמנכ"ל החברה על החלטתו לסיים את תפקידו.
 
אמיר שרף מכהן בתפקיד היועץ המשפטי ומזכיר החברה וכחבר ההנהלה הבכירה של החברה במשך שלוש השנים האחרונות, החל מאוקטובר 2003.
 
במסגרת תפקידו ליוה שרף את אל על במעבר המורכב מחברה ממשלתית לחברה ציבורית נסחרת בשליטה פרטית, היה אחראי על הטיפול בנושאי הרגולציה, ניהל את כלל מערך הייעוץ המשפטי של הקבוצה בישראל וברחבי העולם, שימש כדירקטור ומשקיף בחברות בנות בקבוצת אל על, וליווה באופן הדוק את פעילות דירקטוריון החברה.
 
אמיר שרף אמר כי הוא החליט לאחר שלוש שנים מרתקות ואינטנסיביות בתפקיד מאתגר ומורכב זה, לסיים את תפקידו ולבחון כיוונים חדשים.
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר דירקטוריון אל על, אמר "אני מצטער מאוד על החלטתו של אמיר. תרומתו של אמיר לפעילת החברה והחברות הבנות, לעבודת הדירקטוריון וההנהלה ולהתנהלותה התקינה של אל על כחברה ציבורית, משמעותית מאוד. אני רוצה להודות לאמיר, בשמי ובשם דירקטוריון החברה, על הנחישות, המחויבות והמקצוענות שהפגין לכל אורך תקופת עבודתנו המשותפת ועל תרומתו הרבה לחברה".
 
חיים רומנו, מנכ"ל החברה, אמר "אני מצר על פרישתו של אמיר מהחברה אך מכבד את החלטתו. אני רוצה להודות לאמיר על תרומתו הרבה ועל הישגיו הרבים בפעילותו בחברה ומאחל לו הצלחות דומות גם בדרכו החדשה".
 
שרף ימשיך בתפקידו בתקופה הקרובה. טרם נקבע מחליף.