אל על אירחה את בכירי המשק והכלכלה בארוע חגיגי ללקוחותיה

מיכאל לוי, יו"ר חברת אל על ועמוס שפירא, מנכ"ל אל על, אירחו למעלה מ-900 מבכירי המשק והכלכלה באירוע חגיגי שערכה חברת אל על ללקוחותיה ושותפיה העסקיים.


00:00 ,17.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מיכאל לוי, יו"ר חברת אל על ועמוס שפירא, מנכ"ל אל על, אירחו למעלה מ-900 מבכירי המשק והכלכלה באירוע חגיגי שערכה חברת אל על ללקוחותיה ושותפיה העסקיים.

באירוע ראשון מסוגו שערכה אל על לנוסעיה המתמידים, בו היא הוקירה להם תודה על הנאמנות ההתמדה והבעת האמון בחברה, השתתפו בכירי המשק וביניהם: בני גאון, שבח וייס, אייל גבאי - מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות , ד"ר יורם זבה-מנכ"ל צים, חיים קרופסקי-מנכ"ל תשלובת ישראכרט, גד פרופר מבעלי אסם, רון נחמן-ראש עיריית אריאל, ראובן אביטל-מנכ"ל טלרד, עמי גניגר-מנכ"ל תיא תקשורת, יעקב גלברד- מנכ"ל פאלפון, מאיר כהן- יו"ר מועצת המנהלים של חברת כצט, שמואל בוקסר- מנכ"ל משותף יקבי ברקן, צביקה ימיני מבעלי חברת צאג , יורם דר, אורן מוסט, דוד רובין ועוד

עמוס שפירא, מנכ"ל אל על הודה למשתתפים הרבים אשר הגיעו לאירוע, בימים קשים אלו, וציין כי ערב זה הוא הזדמנות נאותה לומר תודה ולציין כי אין חברת אל על רואה בנוסעיה הנאמנים מובנים מאליהם.

"תודה על כך שאתם מייסרים אותנו בשוטים ובעקרבים כשמגיע לנו כדי להשתפר, תודה על היכולת לדעת גם לומר מילה טובה ועל החיוך שאנו כ"כ זקוקים לו, תודה על התחושה שלכם שאל על שייכת לכם ותודה על הנאמנות. וכהוקרת תודה, אנחנו ניתן לכם במהלך השנה הבאה עוד 56 סיבות לטוס עימנו", אמר שפירא.

במהלך הערב חולקו 4 תעודת הוקרה:
יעקב הדינגספלד-שיאן המיילים לשנת 2003 בחברת אל על .
רבקה דרוויש- הנוסעת המתמידה. נולדה בטיסת אל על בשנת 1951, בעלייה מעיראק.
יוראי פלדמן- הגדיל משמעותית את מספר הנקודות במהלך שנת 2003
דוויד פרידמן – החבר הראשון במועדון הלקוחות של אל על.

הערב נערך באולם סמולארש באוניברסיטת ת"א בהנחייתו של צביקה הדר ובהשתתפות אסתר עופרים ורמי קליינשטיין. הערב כלל הצצה מחויכת אל חברת התעופה הלאומית אשר מהלך עסקיה ופעילותה שזורים בהוויה הישראלית החל מתקומת המדינה ועד היום.