איתן בן דוד נבחר ליו"ר חברת התעופה ק.א.ל

שמואל ברקוביץ' נבחר למ"מ יו"ר החברה. מועצת המנהלים של חברת התעופה ק.א.ל בחרה במזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, ליו"ר החברה. שמואל ברקוביץ', שמילא את תפקיד היו"ר באופן זמני בחודשים האחרונים, נבחר למ"מ יו"ר החברה.


00:00 ,26.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
שמואל ברקוביץ' נבחר למ"מ יו"ר החברה

מועצת המנהלים של חברת התעופה ק.א.ל בחרה במזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, ליו"ר החברה. שמואל ברקוביץ', שמילא את תפקיד היו"ר באופן זמני בחודשים האחרונים, נבחר למ"מ יו"ר החברה. בן דוד כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל מועצת הירקות ולפני כן היה מנהל השיווק של המועצה.

צוות מטעם דירקטוריון החברה עוסק בימים אלו בבחירת מנכ"ל חדש לחברה וצפוי לסיים את עבודתו בתקופה הקרובה.

בן דוד מסר שהמשימה הראשונה שתעמוד בפני ההנהלה החדשה של החברה תהיה יישום תוכנית התיעלות מקיפה, שתכלול שינוי ארגוני, מעבר לעבודה על פי מרכזי רווח פנימיים והכנסת שיטות עבודה חדשות בתחומי השיווק, המידע והבקרה. התוכנית הוכנה בחודשים האחרונים על ידי חברת "גיל אסטרטגיות", בשיתוף עם משרד רואי החשבון זיו את האפט. הוא הדגיש שהתוכנית לא תכלול פיטורי עובדים.

חברת ק.א.ל (קוי אויר לישראל), נמצאת בבעלות של ניר שיתופי (אגודה שיתופית בבעלות מושבים וקיבוצים) ומועצות יצור חקלאיות. החברה מפעילה שלושה מטוסי מטען בטיסות לאירופה, ארצות הברית ואפריקה.

בבעלות ק.א.ל וחברת היצוא החקלאי אגרקסקו מסוף מטען בליאז' שבבלגיה המשמש לפריקת והטענת מטוסי החברה ומעניק שרותים לחברות נוספות. בחברה מועסקים 100 עובדים (120 עובדים עם המסוף בלייז'). היקף המכירות השנתי של החברה מסתכם ב-110 מיליון דולר.