איירופלוט משיקה עם אופן סקיי מקבוצת IDB תיירות, קו ת"א-מוסקבה

חברת התעופה הלאומית הרוסית משתפת פעולה עם אופן סקיי מקבוצת IDB תיירות ומפעילה חמש טיסות שבועיות בין תל אביב למוסקבה


00:00 ,16.11.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הלאומית הרוסית משתפת פעולה עם אופן סקיי מקבוצת IDB תיירות ומפעילה חמש טיסות שבועיות בין תל אביב למוסקבה
 
בימים אלה משיקה איירופלוט, חברת התעופה הלאומית הרוסית, בשיתוף עם אופן סקיי מקבוצת IDBתיירות, את קו תל אביב-מוסקבה-תל אביב. באירוע ההשקה, שהתקיים השבוע במעמד שר התחבורה, ישראל כ"ץ, השר לשעבר, רפי איתן, מנהל המחלקה הכלכלית במשרד החוץ, גיל השכל וראש אגף השיווק של איירופלוט, אלכסנדר קילצ'נקו, השתתפו בכירי ענף התיירות בארץ ובכירי IDB תיירות.
 
עוד נמסר כי, איירופלוט החלה את טיסותיה בין תל אביב למוסקבה ב- 1 באוגוסט 2010. בתחילה יצאו חמש טיסות שבועיות סדירות באמצעות מטוסי איירבוס דגם 320, ולאחרונה עם הגידול בתפוסת הנוסעים שדרגה איירופלוט את סוג המטוסים המגיעים לארץ למטוסי איילושון 96 (מטוסים רחבי גוף). החברה הצטרפה למערכת הסליקה, BSP, ועובדת מול כלל סוכני הנסיעות בישראל.
 
לדברי אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי, "מדובר בפעילות הפותחת אופקים חדשים לנוסע הישראלי המטייל, כמו גם לאיש העסקים. מוסקבה משווקת כתחנת מעבר (HUB) ל-95 היעדים של החברה הפרוסים ב-48 מדינות. הצטרפותה של איירופלוט לאופן סקיי מהווה חיזוק לבסיס החברה."
 
מאופן סקיי מציינם גם כי, איירופלוט הוקמה על ידי ממשלת רוסיה ב- 1923 והינה אחת מחברות התעופה הוותיקות בעולם. כאמור, החברה מפעילה קווי תעופה ל-95 יעדים ב-48 מדינות בעולם (28 יעדים בתוך רוסיה). בנוסף היא מפעילה צי של 110 מטוסים.