אייר קנדה: גידול של 51.3% ברווח התפעולי לעומת 2006

כך עולה מתוצאות הרבעון השלישי לשנת 2007. מנכ"ל החברה ציין כי הדבר נובע בעיקר מצמצום עלויות התפעול ועלויות ההפצה של החברה. כשני שליש ממכירות הכרטיסים מתבצעות באינטרנט


00:00 ,13.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

כך עולה מתוצאות הרבעון השלישי לשנת 2007. מנכ"ל החברה ציין כי הדבר נובע בעיקר מצמצום עלויות התפעול ועלויות ההפצה של החברה. כשני שליש ממכירות הכרטיסים מתבצעות באינטרנט
 
אייר קנדה פרסמה ביום שישי האחרון את תוצאות הרבעון השלישי שלה. החברה דיווחה כי היא שברה שיא ברווח תפעולי -351 מיליון דולר, המהווה גידול של 51.3% בהשוואה לרבעון השלישי ב-2006. בנוסף, מדווחת אייר קנדה על גידול של 3.1% במספר הנוסעים במקביל לגידול ב-3.5% במספר המושבים המוצעים. ברבעון הרביעי של שנת 2007 צופה החברה גידול של 2.5%
במספר המושבים המוצעים בהשוואה לשנת 2006. באופן כללי לשנת 2007, צופה החברה גידול של 3% במספר המושבים המוצעים.
 
מונטי ברואר, מנכ"ל ונשיא חברת אייר קנדה, אמר כי הוא "שמח לדווח על רבעון שלישי חזק, המודגש על ידי רווח תפעולי גבוה, הנובע מתשואה גבוהה וצמצום עלויות תפעול. למעשה, היקף העלויות של החברה נשאר זהה לשנה שעברה, ובמקרים רבים אפילו צומצם משמעותית. כשני שלישים ממכירות הטיסות הפנימיות שלנו מתבצעות כיום און-ליין דרך האינטרנט. עובדה זו מהווה הצלחה בלתי רגילה בכל קנה מידה של חברה בינלאומית באחוזי המכירות המתבצעות און-ליין, פועל יוצא הוא צמצום משמעותי בעלויות ההפצה של החברה" אמר.
 
רות בן צור, מנכ"ל אייר קנדה אזור הים התיכון ואפריקה, ציינה כי גם אייר קנדה ישראל מציגה תוצאות גידול מרשימות, כשהיא מחזיקה ביותר מ-50% בנתח שוק הטיסות לקנדה. "היתרון המוחלט של החברה בשוק הטיסות לקנדה מוסבר ביכולתה הבלעדית להציע טיסות ל-60 יעדים בקנדה בכרטיס טיסה אחד", אמרה בן צור.