איזי ודדי בורוביץ פתחו את המסחר בבורסה לניירות ערך

היום, ‏יום שלישי‏ ‏11‏ ‏ינואר‏ ‏2005, נערך טקס פתיחה חגיגי של המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בהשתתפות בעלי אל על, איזי ודדי בורוביץ


00:00 ,11.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

היום, ‏יום שלישי‏ ‏11‏ ‏ינואר‏ ‏2005, נערך טקס פתיחה חגיגי של המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בהשתתפות בעלי אל על, איזי ודדי בורוביץ.
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר דירקטוריון אל על נשא דברי ברכה בטקס:
 
"דדי ואנוכי מודים לכל אלה אשר פעלו וסייעו בתהליך הפרטת חברת אל על ורכישת השליטה על ידי כנפיים ובמיוחד לשר האוצר, מר בנימין נתניהו, שר התחבורה לשעבר, מר אביגדור ליברמן, מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, מר אייל גבאי וצוותו".
 
פרופ' בורוביץ אף הודה לממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד דרור שטרום וצוותו, אשר השכילו למצוא את הדרך הנאותה על מנת לאפשר את סיומו המוצלח של תהליך ההפרטה ורכישת השליטה על ידי כנפיים.
 
עוד אמר פרופ' בורוביץ כי "אנו נעשה הכל כדי לשמור שחברת ארקיע תמשיך לפעול כפי שהיא פועלת כיום. אני מאמין כי יימצא פתרון אשר יאפשר המשך פעילותה של החברה ושמירה על מקום העבודה של מאות עובדי ארקיע, אשר הלכו יחד אתנו לאורך כל הדרך".
 
"ביום מרגש זה, מהווה הפרטת אל על דוגמה מוצלחת לתהליך ההפרטה אשר מאפיין את הכלכלה הישראלית, ואנו עדים היום לדוגמה נוספת של הפרטת בנק דיסקונט, והמסר הוא שצריך לסייע לתהליכים אלה, כפי שהוכח בהפרטת אל על", ציין בורוביץ.
 
שאול ברונפלד, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, אמר כי "ההפרטה היא מודל מוצלח לשוק ההון ולחברה הישראלית. אני מצר על כך שהפרטת אל על התבצעה רק לפני שנה ולא לפני 20 שנה. תהליך הפרטת חברות ממשלתיות הוא צודק, מהיר ונכון חברתית. נותר לנו לאחל לאל על ולמשפחת בורוביץ הצלחה לטובת החברה בישראל, המשקיעים והלקוחות".