אושר מינויו של קובי מור למנכ"ל רש"ת

מועצת רשות שדות התעופה אישרה אתמול פה אחד את מינויו של קובי מור, מועמדו של שר התחבורה שאול מופז, לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה


00:00 ,19.12.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מועצת רשות שדות התעופה אישרה אתמול פה אחד את מינויו של קובי מור, מועמדו של שר התחבורה שאול מופז, לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה
 
מרשות שדות התעופה נמסר כי מועצת רשות שדות התעופה בראשות היו"ר עובדיה עלי אישרה את מינוי קובי מור לכהונת מנכ"ל רשות שדות התעופה. מינויו של מור יובא לאישור הממשלה בקרוב.
 
מדובר רש"ת נמסר כי מועצת רשות שדות התעופה, בראשות היו"ר עובדיה עלי אישרה אתמול פה אחד את מינויו של מר קובי מור, מועמדו של שר התחבורה שאול מופז, לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה. מר קובי מור הופיע היום בפני חברי מועצת הרשות וסקר את השקפת עולמו וראייתו האסטרטגית בכל הקשור לניהול רשות שדות התעופה.
 
כזכור, בשבוע שעבר מועצת המנהלים של רשות שדות התעופה לא אישרה את מינויו של מור במפתיע, אלא ביקשה להיפגש עם המועמד ולשמוע את ראייתו האסטרטגית בקשר לניהול רשות שדות התעופה.
 
מור, בן 55, נשוי פלוס חמישה ילדים, נחשב לוותיק ומנוסה בניהול והפעלת שדות תעופה. מור ניהל במשך שנים רבות את נמלי התעופה בן גוריון, עובדה ואילת.
 
מור שימש כמנהל חטיבת התפעול ומבצעי הקרקע בנתב"ג, ואף הקים את האגף לשירות לנוסע בנתב"ג. מור סיים את תפקידו ברשות לפני כשלוש שנים וחצי בשל חילוקי דעות מקצועיים עם המנכ"ל דאז, גבי אופיר.