השירות מוענק לכל הנוסעים המחזיקים בכרטיס טיסה אלקטרוני ומאפשר בנוסף בחירת מקום ישיבה
חברת התעופה אוסטריאן איירליינס החלה בשירות חדש לנוסעים הממריאים מישראל- בידוק לטיסה באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
אלי מסר, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, מסר כי השירות החדש הנו חלק מפעילות נרחבת שעושה החברה בהשקעת משאבים בשירות לנוסע ובשיפור חווית הטיסה, הן בשלב טרום הטיסה והן במטוס עצמו.
השירות מוענק לכל הנוסעים המחזיקים בכרטיס טיסה אלקטרוני (e-ticket) למעט נוסעים בטיסות " קוד משותף" של אל על.
התהליך מאפשר בחירת מקום ישיבה וניתן לבצעו באמצעות המחשב, החל מ- 24 שעות לפני מועד ההמראה ועד 90 דקות לפני ההמראה.
בנמל התעופה בן גוריון על הנוסעים לעבור בידוק בטחוני ולהגיע לדלפק ה"צ'ק אין" המיוחד (דלפק 10) של אוסטריאן איירליינס על מנת לקבל את כרטיס העלייה למטוס.
חברת אוסטריאן איירליינס מפעילה 2 טיסות יומיות בקו ת"א- וינה- ת"א.
אוסטריאן איירליינס: בידוק לטיסה באמצעות האינטרנט
השירות מוענק לכל הנוסעים המחזיקים בכרטיס טיסה אלקטרוני ומאפשר בנוסף בחירת מקום ישיבה
00:00 ,31.12.2007
עשוי לעניין אותך
לראשונה: נשיא ארגון FIATA מגיע לישראל
אל על מייקרת את כרטיסי הטיסה ב-4%
שר התחבורה מופז: "מהפכת השמיים הפתוחים יוצאת לדרך"
חשש מקשיים תפעוליים עם כניסת מסופי המטען החדשים לפעילות בנתב"ג
אל על הודפת הטענות: מטוס המטען נחת עם רזרבת דלק של 13 טון
TNT אקספרס: מחירי היכרות על היצוא לאסיה