השירות מוענק לכל הנוסעים המחזיקים בכרטיס טיסה אלקטרוני ומאפשר בנוסף בחירת מקום ישיבה
חברת התעופה אוסטריאן איירליינס החלה בשירות חדש לנוסעים הממריאים מישראל- בידוק לטיסה באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
אלי מסר, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, מסר כי השירות החדש הנו חלק מפעילות נרחבת שעושה החברה בהשקעת משאבים בשירות לנוסע ובשיפור חווית הטיסה, הן בשלב טרום הטיסה והן במטוס עצמו.
השירות מוענק לכל הנוסעים המחזיקים בכרטיס טיסה אלקטרוני (e-ticket) למעט נוסעים בטיסות " קוד משותף" של אל על.
התהליך מאפשר בחירת מקום ישיבה וניתן לבצעו באמצעות המחשב, החל מ- 24 שעות לפני מועד ההמראה ועד 90 דקות לפני ההמראה.
בנמל התעופה בן גוריון על הנוסעים לעבור בידוק בטחוני ולהגיע לדלפק ה"צ'ק אין" המיוחד (דלפק 10) של אוסטריאן איירליינס על מנת לקבל את כרטיס העלייה למטוס.
חברת אוסטריאן איירליינס מפעילה 2 טיסות יומיות בקו ת"א- וינה- ת"א.
אוסטריאן איירליינס: בידוק לטיסה באמצעות האינטרנט
השירות מוענק לכל הנוסעים המחזיקים בכרטיס טיסה אלקטרוני ומאפשר בנוסף בחירת מקום ישיבה
00:00 ,31.12.2007
עשוי לעניין אותך
27.12.2007
לראשונה: נשיא ארגון FIATA מגיע לישראל
26.12.2007
אל על מייקרת את כרטיסי הטיסה ב-4%
20.12.2007
שר התחבורה מופז: "מהפכת השמיים הפתוחים יוצאת לדרך"
20.12.2007
חשש מקשיים תפעוליים עם כניסת מסופי המטען החדשים לפעילות בנתב"ג
19.12.2007
אל על הודפת הטענות: מטוס המטען נחת עם רזרבת דלק של 13 טון
18.12.2007
TNT אקספרס: מחירי היכרות על היצוא לאסיה