אולמרט הנחה לזרז הכנת המכרז להקצאת קרקע למיזם תחזוקת מטוסים באזור נבטים

הכוונה הינה להקים בסמיכות לבסיס חיל האויר בנבטים מרכז תחזוקה גדול על שטח של כ-1000 דונם, שיתן שירותי בדק למטוסים אזרחיים מרחבי העולם וישמש כחלק מתכנון עתידי כולל של פארק תעשייה ותעסוקה באזור הנגב, שיתן פתרונות לאוכלוסיה באזור וימשוך משקיעים לנגב


00:00 ,28.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בראש הצוות המקצועי יעמוד מנכ"ל משרד התמ"ת רענן דינור
 
מ"מ רוה"מ שר התמ"ת ויו"ר מועצת מינהל מקרקעי ישראל, אהוד אולמרט, הנחה את הגורמים המקצועיים במשרדו ובמינהל מקרקעי ישראל לזרז את הכנת המכרז להקצאת קרקע למיזם תחזוקת מטוסים באזור נבטים.
 
הכוונה הינה להקים בסמיכות לבסיס חיל האויר בנבטים מרכז תחזוקה גדול על שטח של כ-1000 דונם, שיתן שירותי בדק למטוסים אזרחיים מרחבי העולם וישמש כחלק מתכנון עתידי כולל של פארק תעשייה ותעסוקה באזור הנגב, שיתן פתרונות לאוכלוסיה באזור וימשוך משקיעים לנגב.
 
השר אולמרט הדגיש את חשיבותו הרבה של הפרוייקט לקידום הנגב ובה בעת הנחה את כל הגורמים להקפיד כי הליכי המכרז יעשו בשים לב לסטנדרטים מקצועיים הנדרשים לשם ביצוע והגשמת הפרויקט הלאומי, תוך הקפדה על מינהל תקין.
 
השר אולמרט מינה צוות מקצועי בראשות מנכ"ל משרדו רענן דינור ובשיתוף נציגי משרד המשפטים, בטחון, מינהל מקרקעי ישראל, הממונה על מחו"ז הדרום של משרד הפנים.
 
הצוות אמור לגבש את עקרונות המכרז לקראת פרסומו בציבור, בשבועות הקרובים.