אודי דרור התמנה כמנהל שרות הלקוחות של לופטהנזה קרגו באוסטריה

אודי דרור, שכיהן בששת השנים האחרונות כנציג מכירות, מנהל שיווק מחשוב ובקרת איכות בלופטהנזה קרגו, התמנה כמנהל שירות הלקוחות של לופטהנזה קרגו באוסטריה. אודי דרור, שעבד בחברת לופטהנזה קרגו ישראל, התחיל את דרכו בתוכנית בינלאומית להכשרת מנהלים


00:00 ,28.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחליפו בתפקיד הינו הילל מגנס שהצטרף לחברה לפני מספר חודשים

אודי דרור, שכיהן בששת השנים האחרונות כנציג מכירות, מנהל שיווק מחשוב ובקרת איכות בלופטהנזה קרגו, התמנה כמנהל שירות הלקוחות של לופטהנזה קרגו באוסטריה. אודי דרור, שעבד בחברת לופטהנזה קרגו ישראל, התחיל את דרכו בתוכנית בינלאומית להכשרת מנהלים הנקראת - ניהול תחום תעופה (נוסעים ומטענים) במרכז ההדרכה המקצועי של לופטהנזה בפרנקפורט גרמניה.

מחליפו בתפקיד הינו הילל מגנס שהצטרף לחברה לפני מספר חודשים.

בנוסף לקידום לאוסטריה התקבל אודי ללימודי תואר שני במנהל עסקים בבית הספר היוקרתי אשריג' בלונדון אנגליה. הלימודים מאורגנים על ידי ארבע חברות ענק גרמניות: לופטהנזה, הבנק הגרמני Deutsche Bank, חברת התרופות המובילה Merck Pharmacuticals, מכשירים חשמליים Bosch.