א.ד שירותים קיימה "ערב היכרות" ללקוחות Martinair

רוני סמוחה, מנכ"ל א.ד שרותים ציין בדברי הפתיחה כי במהלך החודשים האחרונים טיפלה א.ד שרותים בכ- 400 טון מטען, לשביעות רצונה של חברת Martinair.ב"ערב ההיכרות" לקחו חלק עשרות רבות מלקוחות החברה ונציגים בכירים מהנהלת Martinair


00:00 ,29.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת א.ד שירותים, שמונתה בספטמבר 2003 כנציגתה בישראל של חברת התעופה ההולנדית Martinair, קיימה ביום חמישי האחרון "ערב היכרות" שבו לקחו חלק עשרות רבות מלקוחות החברה, נציגים בכירים מהנהלת Martinair וכן אנשי הדרג הניהולי של קבוצת FC (פליינג קרגו) אליה משתייכת א.ד שרותים.

Martinair הינה חברת תעופה הולנדית הנמצאת בבעלות משותפת של KLM ו-P&O Nedlloyd, הפועלת בשוק הנוסעים ושוק המטענים באויר מאז שנת 1958 וכיום מציעה לשוק הישראלי שרותי הובלת מטען לכ- 200 יעדים בעולם, דרך שדה התעופה של אמסטרדם.

הכניסה לשוק הישראלי היתה לפני כ- 5 חודשים (ספטמבר 2003), כאשר חברת א.ד שרותים, המשתייכת לקבוצת (FC) פליינג קרגו, נתמנתה לסוכן המטען בישראל.

"ערב ההיכרות" התקיים כאמור ביום חמישי בערב, במלון שרתון סיטי טאור ברמת גן. רוני סמוחה, מנכ"ל א.ד שרותים ציין בדברי הפתיחה כי במהלך החודשים האחרונים טיפלה א.ד שרותים בכ- 400 טון מטען, לשביעות רצונה של חברת Martinair. לדבריו, פריסת שרותי המטען של החברה באפריקה, במזרח הרחוק ואוסטרליה, בצפון אמריקה ומקסיקו והקאריביים, במרכז ודרום אמריקה, היא מאד מרשימה ומסתכמת בכ- 200 יעדים ברחבי העולם.

רוני סמוחה הודה לנציגי אל על שנכחו בארוע, שכן השירות של Martinair מסתמך על טיסות יומיות באמצעות מטוסי המטען של אל-על לשדה התעופה של סחיפול באמסטרדם ומשם מתחבר לרשת הרחבה של Martinair ברחבי העולם.

מר אריק ליפס, מנהל בכיר ב- Martinair, הציג את יתרונותיה של חברת Martinair, המדורגת לדבריו במקום ה- 14 בקרב חברות התעופה המובילות מטען. בסקירה קצרה שנשא הוצגו פרטים כלליים, צי המטוסים, המבנה הארגוני של החברה, נתונים כלכליים, פריסת היעדים, סוגי השירותים וסוג המטענים.

לדבריו, Martinair הוקמה ב-1958 כחברה לטיסות שכר, אבל נכנסה מאוחר יותר לענף המטענים, וכיום הכנסות אגף המטען מהוות 60% מכלל ההכנסות. ל- Martinair יש צי מטוסי בואינג 747, 757, 767, ומטוסי MD11. כאשר מתוך כלל מטוסי ה-747, שלושה מטוסים עוסקים בהובלת מטען. אליהם מתווספים עוד 2 מטוסי MD11 למטען, המתוגברים במידת הצורך על ידי עוד 4 מטוסי MD11 הניתנים להסבה מהובלת נוסעים להובלת מטען.

מר ליפס הדגיש את הדינמיות של החברה שבעונות התיירות מפעילה, במקביל להובלת מטען, גם צי רחב של מטוסי נוסעים ליעדים רבים ברחבי העולם ובסיומן מסיבה החברה חלק מהם לטובת הטסת מטענים.