א.ד. שירותים מקבוצת FC פליינג קרגו מכפילה היצע המטען ליגוסלביה

א.ד שירותים ומחשבים, נציגת חברת JAT היוגוסלבית למטענים, תכפיל את היצע הטיסות השבועיות של החברה בארץ. הוספת טיסה שניה לקו תתחיל החל מחודש יוני הקרוב על הקו בלגרד – תל-אביב


00:00 ,16.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מוסיפה, החל מחודש יוני, טיסה שניה בקו בלגרד – תל אביב

א.ד שירותים ומחשבים, נציגת חברת JAT היוגוסלבית למטענים, תכפיל את היצע הטיסות השבועיות של החברה בארץ. הוספת טיסה שניה לקו תתחיל החל מחודש יוני הקרוב על הקו בלגרד – תל-אביב. החברה טסה לישראל וממנה במטוסי בואינג 737 ומציעה ללקוחותיה נשיאת מטען של עד כ- 3 טון.

רוני סמוחה (בתמונה משמאל), מנכ"ל א.ד. שירותים ומחשבים, מקבוצת FC פליינג קרגו, הדגיש כי מערכת היחסים עם החברה היוגוסלבית JAT, הטסה לארץ וממנה משנת 1995 ומיוצגת מאז על ידי א.ד. שירותים, היתה לאורך כל השנים מקצועית, איכותית ונשאה אופי של שיתוף פעולה פורה והשירות נמשך גם כשהיו בעיות ביטחוניות ביוגוסלביה ובישראל.

שי ראשוני, מנהל השיווק של FC (פליינג קרגו) הוסיף כי הוא צופה עליה בביקוש לשירותי חברת JAT על ידי יצואנים ומשלחים ישראליים בשל הגידול בסחר עם הבלקן וכן בגלל השירות והמחירים התחרותיים המוצעים על ידי JAT.

חברת א.ד. שירותים הינה GSA (General Sales Agent) של מספר נרחב של חברות תעופה הטסות לישראל או מנקודת ביניים מחוץ לישראל ובינהם כמובן גם JAT. פעילות החברה כוללת ניהול הזמנות ומכירות של המטען, הכנת משלוחים להטסה, הכנת מניפסטים וטיפול בתביעות.