WFS תטפל במטעני האוויר של אל-על בהית'רו

חברת WFS משתפת פעולה עם אל על גם בנמלי התעופה של אמסטרדם, ליאז' ולוקסמבורג. כחלק מההסכם 20 עובדי אל על ייהפכו להיות עובדי WFS


00:00 ,22.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת WFS משתפת פעולה עם אל על גם בנמלי התעופה של אמסטרדם, ליאג' ולוקסמבורג. כחלק מההסכם 20 עובדי אל על ייהפכו להיות עובדי WFS
 
חברת אל על העניקה את חוזה הטיפול במטענים בנמל התעופה של לונדון, הית'רו, לחברת Worldwide Flight Services  - חברת WFS.
 
חברת התעופה של אל על מפעילה נכון לעכשיו 13 טיסות בשבוע מנמל תעופה הית'רו לתל אביב כשהיא משתמשת במספר סוגי מטוסים בהם בואינג 777, 767, 757 ובואינג 747 המוגדר כמטוס נוסעים. יש לציין כי אל על מטיסה כ-65 טון מטען בשבוע מלונדון.
 
יש לציין כי חברת WFS משתפת פעולה עם אל על גם בנמלי התעופה של אמסטרדם, ליאז' ולוקסמבורג שם היא בונה עבורה משטחי מטען ("פאלטים") המיועדים לטיסות המשך לארה"ב ולאסיה.
 
במסגרת החוזה שנחתם בין שתי החברות, חברת WFS תטפל בכ-145 טון מטען בשבוע אשר מגיע בטיסות המטען והנוסעים של אל על בדרכו לבריטניה.
 
פטריק רוברטס, סמנ"כל WFS בריטניה ואירלנד, ציין כי מספר פקטורים תרמו להחלטת אל על להעניק את החוזה לחברת WFS, בהם "היכולת שלנו להציע לאל על אזור שיוקדש רק לה בבניין שלנו בהית'רו אשר ישמש למעשה כמתחם בתוך מתחם היה גורם חשוב מאוד. כמו כן, העובדה ש-20 עובדי אל על יעברו לחברת WFS כחלק מההסכם היתה גם היא משמעותית ותרמה להצלחת המשא ומתן".
 
מר רוברטס הוסיף כי החלטת אל על הושפעה מרמת השירות הגבוהה שחברת WFS מעניקה ללקוחותיה בהית'רו – שירותים הידועים בקרב כל כטובים ביותר בנמל התעופה.