UTi זכתה באליפות הכדורגל לסוכני מטען שערכה אל על

חטיבת המטענים של אל על אירחה זו השנה השנייה ברציפות את טורניר הכדורגל הארצי לסוכני מטענים. הארוע הססגוני נערך באווירת השקת הקו החדש לברזיל ובהשתתפות 500 אורחים ובסיומו הוכרזה UTi כזוכה לאחר שגברה במשחק רב שערים על פליינג קרגו


00:00 ,07.05.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת המטענים של אל על אירחה זו השנה השנייה ברציפות את טורניר הכדורגל הארצי לסוכני מטענים. הארוע הססגוני נערך באווירת השקת הקו החדש לברזיל ובהשתתפות 500 אורחים ובסיומו הוכרזה UTi כזוכה לאחר שגברה במשחק רב שערים על פליינג קרגו
 

חטיבת המטענים של אל על ערכה לפני יומיים את אליפות הכדורגל הארצית לסוכני מטענים בסיומה הוכרזה חברת UTiכזוכה במקום הראשון לאחר שניצחה במשחק גמר רב שערים את קבוצת FC. את המקום השלישי תפסה הקבוצה של רות קרגו ולאחריה במקום הרביעי DHL.
 
טורניר הכדורגל נערך זו השנה השנייה ברציפות במתחם אל על ובחסות מלאה של חטיבת המטענים של אל על, כאשר השנה נערך האירוע השנה באווירת השקת הקו החדש לברזיל. באירוע המרשים לקחו חלק בסה"כ כ- 500 אורחים.
 
את היום ליוותה להקה דרום אמריקאית שרקדה לצלילי הסמבה, מתופפים ומופעי קפוארה ובשעות הצהריים הוגשה לאורחים ארוחה בסגנון דרום אמריקאי מסורתי שכללה תפריט מגוון אמפנדס, צוריסוס ושאר מטעמים שנצלו על הגריל.
 
לאירוע עצמו הוזמנו כל העוסקים בענף ונרשמו בסה"כ 14 קבוצות: FC, אמקס, ISL, רות קרגו, עמית, UTI, ICL, ג'קי ליין, DHL, אוריין, TNT, מנטפילד, אביעד ואל על קרגו.
 
את המשחקים שפטו שופטי כדורגל ותיקים מהליגה למקומות עבודה שחלקם היו שופטים בכירים בליגה הראשונה בעבר, כאשר בשלב הראשון חולקו הקבוצות לארבעה בתים ממנו עלו שתי קבוצות לשלב רבע הגמר.
 
בשלב חצי הגמר נפגשו ארבעת המנצחות של היום FC, UTi, רות קרגו, DHL.
 
בגמר פגשה הקבוצה של UTi את הקבוצה של פליינג קרגו. שחקני פליינג קרגו שהגיעו עם סגל קצר של 9 שחקנים בלבד נראו מותשים לאחר יום המשחקים הארוך ואילו מולם עלתה UTi שהגיעה עם סגל רחב של 15 שחקנים. לאחר 7 דקות משחק נכבש השער הראשון לזכותה של UTi ולאחר כשתי דקות נוספות נכבש השער השני בבעיטת מספרת מדהימה לכל תשואות הקהל ביציע. המחצית הסתיימה בתוצאה 4-0 ל- UTi. אל המחצית השנייה עלו שחקני UTi עם מרץ רב וכבשו עוד שני שערים לרשת פליינג קרגו. המשחק נסתיים בתוצאה 6-0 לטובת UTi שהוכרזה כאלופת הטורניר.
 
טקס הענקת הגביעים היה שיאו של האירוע בו העניקו דורון מאור מנהל הקרגו של אל על, שלי זהבי ראש האגף ואלון מזרחי המכונה "האווירון" מלך שערי הליגה הישראלית בכל הזמנים את הגביע ל- UTi בפעם השנייה ברציפות.
 
מאל על קרגו נמסר כי היא תהפוך את הדבר למסורת וגם בשנה הבאה, תשמח לארח בביתה את הטורניר הבא.