UPS: החלה בנייתו של המרכז האווירי החדש בסין

מדובר במרכז האווירי הלוגיסטי הראשון של חברת שילוח אמריקנית על אדמת סין. החברה השקיעה בסין בחמש השנים האחרונות 600 מיליון דולר


00:00 ,30.08.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מדובר במרכז האווירי הלוגיסטי הראשון של חברת שילוח אמריקנית על אדמת סין. החברה השקיעה בסין בחמש השנים האחרונות 600 מיליון דולר
 
UPS, חברת משלוחי האקספרס הגדולה בעולם, החלה בבנייתו של המרכז האווירי הלוגיסטי החדש בסין, אשר יתפרס על שטח של 96,000 מ"ר, בנמל התעופה הבינלאומי "פודונג" אשר בשנחאי. מדובר במרכז האווירי הלוגיסטי הראשון של חברת שילוח אמריקנית על אדמת סין.
 
לאורך 5 השנים האחרונות השקיעה החברה 600 מיליון דולר בסין ובכך הפכה לחברת המשלוחים הראשונה בסין הנמצאת בבעלות זרה מלאה.
 
מייק אסקיו, יו''ר ומנכ"ל החברה, אמר בטקס הנחת אבן הפינה כי לפתיחת המרכז החדש בסין יהיה חלק מרכזי ביותר בפעילות החברה בשווקי אסיה הנהנים בשנים האחרונות מגידול עצום בסחר ביניהם. "אנו גאים להיות חברת התעופה האמריקנית הראשונה שפותחת מרכז אווירי בינלאומי בסין", הוסיף אסקיו.
 
עד לשנת 2012 תהיה למרכז האווירי יכולת מיון של עד 17,000 חבילות בשעה ויועסקו בו יותר מ-1,000 עובדים אשר יצטרפו ליותר מ-4,500 עובדי החברה בסין ביותר מ-60 מרכזי הפצה ברחבי המדינה.
 
בניית המרכז האווירי היא חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת הלוגיסטיקה בסין והוא מצטרף לקמפוסים בינלאומיים אחרים של UPS הקיימים בארה''ב, קנדה, הולנד וסינגפור.