TNT תשקיע 6 מליון יורו בשיפור התשתית הלוגיסטית אל המדינות החדשות המצטרפות לאיחוד האירופי

TNT תשקיע 6 מיליון אירו בשיפור ובניית תשתיות יבשתיות והוספת קווי תעופה חדשים ; בראש רשימת הייבוא והייצוא לישראל של המדינות המצטרפות נמצאת פולין ואחריה ברשימה הונגריה וצ'כיה


00:00 ,12.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברות ממשיכות להיערך לקליטת 10 המדינות החדשות המצטרפות לאיחוד האירופאי ; קונצרן שיגור האקספרס הבינלאומי TNT ישקיע 6 מיליון אירו בשיפור ובניית תשתיות יבשתיות והוספת קווי תעופה חדשים ; בראש רשימת הייבוא והייצוא לישראל של המדינות המצטרפות נמצאת פולין ואחריה ברשימה הונגריה וצ'כיה

בראשון למאי 2004 אמורות להצטרף לאיחוד האירופאי 10 מדינות נוספות רובן מזרח אירופאיות. חברות בינלאומיות רבות כבר עוסקות זמן רב בהערכות לקליטת 10 המדינות מהיבטי עסקים ומסחר. קונצרן שיגור האקספרס הבינלאומי TNT הודיע השבוע כי בכוונתו להשקיע כ 3 מיליון אירו בשיפור ובניית תשתיות לשינוע יבשתי של סחורות ממדינות היעד למרכזי השילוח הממוקמים בבלגיה ובהולנד ועוד כ 3 מיליון אירו בפיתוח קווי תעופה נוספים.

אודי כספי מנכ"ל "TNT-ישראל" מסר כי כל היתרונות אותם מעניקה החברה ללקוחותיה בישראל המייצאים ומייבאים ממדינות האיחוד האירופאי יחולו גם על המדינות החדשות המצטרפות כחברות חדשות.

לדבריו של מנכ"ל "TNT-ישראל", בראש רשימת הייצוא והייבוא לישראל של המדינות המצטרפות נמצאת פולין בהיבט של מספר המשלוחים הכולל. אחריה הונגריה וצ'כיה. עוד מוסיף אודי כספי כי עם הצטרפות המדינות החדשות יבוטלו בקרת הגבולות וביקורת המכס בינן למדינות האיחוד האירופאי וזמני השילוח והגעת משלוחים (כולל מישראל) יתקצרו באופן משמעותי גם עד קיצור זמן הגעת המשלוח ב 24 שעות.