TNT: עלייה של 13.5% בהכנסות הקבוצה ברבעון השלישי

כמו כן נרשמה עלייה של 31.5% ברווח התפעולי של חטיבת האקספרס. גידול של 8.9% ברווח התפעולי ברווח התפעולי של הקבוצה. מגמת הגידול מאפיינת גם את TNT ישראל


00:00 ,31.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

כמו כן נרשמה עלייה של 31.5% ברווח התפעולי של חטיבת האקספרס. גידול של 8.9% ברווח התפעולי ברווח התפעולי של הקבוצה
 
גידול של 8.9% ברווח התפעולי של הקבוצה. 257 מיליון יורו לעומת 236 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. מגמת הגידול של הרבעון מאפיינת גם את TNT ישראל.
 
TNT, הספקית  הבינלאומית של משלוחי אקספרס, לוגיסטיקה ודואר, פרסמה היום את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון השלישי לשנת 2006. מהדוחות עולה כי החברה רשמה עלייה של 9% בהכנסות הרבעון השלישי לעומת הרבעון המקביל אשתקד, הכנסות שהסתכמו ב-2.4 מיליארד יורו. כמו כן, רשמה החברה גידול של 8.9% ברווח התפעולי שהסתכם ב-257 מיליון יורו, לעומת 236 מיליון יורו ברבעון המקביל אשתקד.
 
חטיבת האקספרס של TNT רשמה נתונים מרשימים עם גידול של 13.5% בהיקף ההכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2005. ההכנסות ברבעון הנוכחי הסתכמו ב-1.8 מיליארד יורו.  הגידול ברווח התפעולי בחטיבת האקספרס הסתכם ב-31.3%.
 
לדברי פטר בקר, מנכ"ל TNT העולמית, "אנו מרוצים מאוד מהביצועים והתוצאות ברבעון השלישי. החלטנו בחברה להתרכז בפעילויות הליבה שלנו רשתות דואר ואקספרס ולהיפרד מקבוצת ה-FREIGHT MANAGMENT  אשר נרכשה בשנת 2004 מקבוצת וילסון לוגיסטיק. קבוצת השילוח שלנו FREIGHT MANAGMENT תהנה מסביבה תאגידית אחרת  ואנו שבעי רצון ממהלך זה".
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "מגמת הגידול הברורה ברבעון מאפיינת גם את TNT ישראל שמהווה חלק  חשוב במערך העולמי של  .TNT תוצאות הרבעון השלישי בישראל מצביעות על מגמה מתמשכת של שיפור בכל האינדיקטורים כולל עלייה ניכרת במשלוחי היבוא והייצוא באמצעות TNT, זאת למרות ההאטה בפעילות בצפון הארץ בחודשים יולי ואוגוסט."