TNT מובילה את מדד היציבות של הדאו ג'ונס שנה שלישית ברציפות

החברה הוכרזה כמובילת תחום עולמית של מדד הדאו ג'ונס בענף הסחורות והשירותים לתעשייה מכלל 2,500 חברות הרשומות במדד דאו ג'ונס העולמי


00:00 ,30.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הוכרזה כמובילת תחום עולמית של מדד הדאו ג'ונס בענף הסחורות והשירותים לתעשייה מכלל 2,500 חברות הרשומות במדד דאו ג'ונס העולמי
 
החברה דורגה זו השנה השלישית ברציפות במקום הראשון במדד היציבות של הדאו ג'ונס, Dow Jones Sustainability Index (DJSI) וזכתה בתואר היוקרתי "supersector leader" בענף הסחורות השירותים לתעשייה.
 
חברת TNT הוכרזה כמובילת תחום עולמית של מדד הדאו ג'ונס בענף הסחורות והשירותים לתעשייה, לאחר שהשיגה את הציון הגבוה ביותר במדד היציבות, המייצג 10% מהחברות המובילות במונחי כלכלה, סביבה וחברה, מכלל 2,500 החברות הגדולות הרשומות במדד דאו ג'ונס העולמי. החברה קיבלה ציון כולל של 95 נקודות מתוך 100 אפשריות, שיפור של 3 נקודות לעומת השנה שעברה. כמו כן השיגה החברה את הציון הגבוה ביותר האפשרי בשני מדדים- הפיננסי וחברתי.
 
בנוסף, קיבלה TNT את הציון הגבוה ביותר ב-12 מתוך 16 הקטגוריות בתחום הסחורות והשירותים לתעשייה והשיגה ציון של 100% בתחומים הבאים: ניהול סיכונים ומשברים, ניהול קשרי לקוחות, יעילות בצריכת דלק, פיתוח הון אנושי, בריאות ובטיחות תעסוקתית, ומדיניות סביבתית וחברתית.
 
פיטר באקר, מנכ"ל TNT העולמית: "שמירת מעמדנו בראש מדד היציבות של הדאו ג'ונס הוא הישג יוצא דופן עבור עובדי TNT ולקוחותיה, במיוחד לנוכח מצב הכלכלה העולמית בשנה האחרונה. זוהי הוכחה נוספת ללקוחותינו שאנו מחוייבים לנהוג באחריות בתחומים חברתיים וסביבתיים כמו גם בנושאים פיננסיים."
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "אנו רואים חשיבות גדולה להיות מובילים במדדים שהם לא רק כלכליים, אלא מבוססים גם על פעילויות חברתיות וסביבתיות".
 
TNT היא חברת משלוחי האקספרס המובילה באירופה והרביעית בגודלה בעולם. החברה מובילה מדי שבוע 3.5 מיליון חבילות, מסמכים ומטענים ללמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם. הכנסות החברה ב-2007 עמדו על 11 מיליארד יורו והרווח התפעולי עמד על כשני מיליארד יורו. TNT אקספרס ישראל היא בבעלות מלאה של החברה האם. משרדי הסניף הישראלי של החברה, אשר החל את פעילותו בארץ בשנת 1998, ממוקמים בלוד, וכיום עובדים בו כ-150 עובדים.