"TNT-ישראל" מרחיבה את מערך כוח האדם והמיכון בשדה התעופה בן גוריון

חברת שיגור האקספרס "TNT-ישראל" מרחיבה את מערך כוח האדם והמיכון לטיפול במשלוחי היבוא לישראל. החברה הגדילה את כח האדם המטפל במשלוחי הייבוא ובמקביל חנכה מערך תקשורת חדשני המבוסס על מערכת לסריקת מסמכי מכס


00:00 ,13.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל החברה: התחרות בשוק כיום והיא בעיקר על איכות וטיב השירות. החברה תקצר את משך תהליך טיפול ושחרור הסחורות בעשרות אחוזים

חברת שיגור האקספרס "TNT-ישראל" מרחיבה את מערך כוח האדם והמיכון לטיפול במשלוחי היבוא לישראל. החברה הגדילה את כח האדם המטפל במשלוחי הייבוא ובמקביל חנכה מערך תקשורת חדשני המבוסס על מערכת לסריקת מסמכי מכס כאשר הנתונים מועברים באופן אוטומטי לארכיב אלקטרוני בינלאומי (PACS) הממוקם במרכז העיבוד נתונים של "TNT הבינלאומית".

אודי כספי מנכ"ל החברה מציין כי תגבור כח האדם והכנסת מערך התקשורת החדש יאפשרו קיצור משמעותי בזמן הטיפול, מניעת אפשרות של אובדן מסמכים, אפשרות לשחרור המטען ממכס עוד טרם ניחתתו בישראל (PRE- CLEARENCE) ושיפור של עד 24 שעות את זמן הגעת המשלוח ללקוח.

חלק נכבד מהתחרות הגדולה כיום בשוק האקספרס, אומר אודי כספי, היא בתחום איכות וטיב השירות ללקוח. בעוד חברות אחרות מצמצמות כוח אדם העבירה החברה החלטה אסטרטגית להמשיך ולהשקיע בהרחבת מערכי השירות בחברה.