TNT ישראל: כ- 80% מהמתנות שישלחו השנה מישראל כמתנות לחג המולד הן תיבות התפוזים המסורתיות

אודי כספי מנכ"ל חברת שיגור האקספרס "TNT ישראל" המבצעת משלוחי תיבות פרי ההדר מישראל למדינות אירופה מסר כי, השנה חל גידול של כ 25% במשלוח תיבות פרי הדר הנתפסים עדיין בעולם כמוצר המזוהה ביותר עם ישראל


00:00 ,11.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל חברת שיגור אקספרס: התפוזים נתפסים עדיין בעולם כמוצר הכי ישראלי

כ- 80% מהמתנות שישלחו השנה מישראל לחו"ל כמתנות לחג המולד יהיו תיבות התפוזים ופרי ההדר המסורתיות. השנה ישלחו מישראל עשרות אלפי תיבות של פרי הדר ליעדים שונים בעולם. אודי כספי מנכ"ל חברת שיגור האקספרס "TNT ישראל" המבצעת משלוחי תיבות פרי ההדר מישראל למדינות אירופה מסר כי, השנה חל גידול של כ 25% במשלוח תיבות פרי הדר הנתפסים עדיין בעולם כמוצר המזוהה ביותר עם ישראל.

לדבריו של מנכ"ל "TNT ישראל", אחרי התפוזים נמצאות אריזות שי הכוללות אף הן מוטיבים ישראליים כגון שמן זית, יינות ישראליים ועוד. השנה מוסיף אודי כספי קיימת מגמת גידול בכמות אריזות השי בשיעור של כ- 18% ביחס ל- 2002 וזאת כתוצאה מהתחושה של התעוררות בתחומי הייצוא והייבוא מה שגורם להגדלה משמעותית של משלוח אריזת שי במגזרים העסקיים בעיקר.

מרבית אריזות השי הנשלחות מישראל הן של אנשי עסקים השולחים לעמיתיהם בחו"ל מתנות לקראת השנה האזרחית וחג המולד. לדבריו של אודי כספי, תקופת חג המולד והשנה האזרחית החדשה הזמן הטוב ביותר לנסות ולחדש, או לחילופין להדק, קשרים מסחריים ועסקיים עם מנהלים וחברות בחו"ל וזאת על-ידי משלוח אריזות שי הנתפסות בעולם העסקים המערבי כמחווה אישית בין מנהלים.