TNT ישראל: גידול של 80% במשלוחי מתנות מישראל לעולם

TNT אקספרס משתפת פעולה זו השנה השמינית ברציפות עם חברת חבילות השי "מטעי בן עזר". 80% מהמשלוחים הם של תיבות פרי הדר, ו-75% מהמשלוחים מיועדים לאירופה וארה"ב


00:00 ,12.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT אקספרס משתפת פעולה זו השנה השמינית ברציפות עם חברת חבילות השי "מטעי בן עזר". 80% מהמשלוחים הם של תיבות פרי הדר, ו-75% מהמשלוחים מיועדים לאירופה וארה"ב
 
התקופה שבין חג ההודיה וחג המולד היוותה מאז ומתמיד את אחד מהשיאים השנתיים בתחום משלוחי האקספרס מישראל לחו"ל. תקופה זו מעודדת מנהלים של חברות ועסקים בישראל, בעלי פעילות עסקית בחו"ל, לחזק את קשריהם העסקיים עם ספקיהם/ לקוחותיהם היהודיים ונציגותיהם בחו"ל. מדובר על גידול של 80% בהיקפי משלוחי האקספרס, בקרב חברות ישראליות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. חברת השילוח TNT אקספרס ישראל מדווחת על הזמנות של אלפי מתנות שיישלחו השנה לחו"ל.
 
TNT אקספרס תשתף פעולה זו השנה השמינית ברציפות עם חברת חבילות השי "מטעי בן עזר".

לדברי אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, החבילות שנשלחות הינן בעלות "אופי ישראלי" וכוללות תיבות פרי הדר, חבילות ממתקים, יינות תוצרת ישראל וכרטיסי ברכה אישיים. "TNT אקספרס נערכת כמידי שנה עם צוותים מתוגברים לכמויות הגדולות של משלוחים הצפויים בתקופה זו. פיתחנו מיומנות בטיפול בכמויות ענק של משלוחים לחו"ל, באופן השומר על שלמות התכולה ואיכותה".
 
על פי נתוני TNT אקספרס ישראל, קרוב ל-80% מהמתנות שישלחו השנה מישראל לחו"ל כמתנות לחג המולד, יהיו תיבות התפוזים ופרי ההדר המסורתיות. בחברה מציינים כי בתקופה הזו של השנה נרשם גידול של כ-25% במספר ההזמנות לתיבות פרי הדר שנתפסות עדיין בעולם כמוצר המזוהה ביותר עם ישראל. לדברי כספי, "היעדים העיקריים הינם אירופה וארה"ב אליהם מנותבים למעלה מ-75% מהחבילות".