TNT ישראל: גידול בהיקף משלוחי המתנות לחו"ל

להערכת חברת השילוח הבינלאומית יישלחו בחגי דצמבר הקרובים כ-50 אלף מתנות מישראל לחו"ל


00:00 ,09.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

להערכת חברת השילוח הבינלאומית יישלחו בחגי דצמבר הקרובים כ-50 אלף מתנות מישראל לחו"ל
 
חברת השילוח הבינלאומית, TNT אקספרס ישראל, מעריכה כי השנה  צפוי גידול של כ-5% בהיקף משלוחי המתנות מישראל לחו"ל בחודש דצמבר  וכי הכמות תסתכם בכ-50 אלף חבילות שי בשווי ממוצע של כ-400 שקל לחבילה.
 
"מאז ומתמיד תקופת חגי דצמבר היוותה את אחד מהשיאים העונתיים בתחום משלוחי האקספרס מישראל לחו"ל. גם השנה חברות ועסקים ישראליים רבים לא ויתרו על חיזוק קשריהם העסקיים עם לקוחותיהם היהודיים ונציגיהם בחו"ל באמצעות משלוח מתנות בעלות אופי ישראלי. זאת על אף שהשנה האחרונה הייתה לא קלה מבחינה עסקית וכלכלית". אומר אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל.
 
על פי נתוני TNT אקספרס ישראל, גם השנה ייהנו פירות ההדר מפופולריות גבוהה במשלוחים לאירופה, וכ-70% מהמתנות הנשלחות למדינות אירופה הינן חבילות שי המכילות פירות הדר. כשליש מהחבילות כוללות מוצרים נוספים דוגמת יינות ישראלים, דבש, פירות יבשים, עוגיות, שמן זית ושוקולד.
 
מחברת TNT אקספרס ישראל נמסר עוד כי למרות ההאטה הגלובאלית והמיתון שחווה המשק הישראלי, שווי שוק המתנות בישראל בחודשים דצמבר-ינואר הקרובים בלבד מוערך בכ-20 מיליון שקל וכמו בכל שנה יישנה התעוררות בתקופה זו. הישראלים זוכרים היטב את חבריהם, קרובי משפחתם או עמיתיהם לעבודה ולא פוסחים עליהם במתנות לרגל חג החנוכה, חג המולד והשנה האזרחית החדשה
 
TNT היא חברת משלוחי האקספרס המובילה באירופה והרביעית בגודלה בעולם. החברה מובילה מידי שבוע 3.5 מיליון חבילות, מסמכים ומטענים ללמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם. הכנסות החברה ב- 2008 עמדו על 11.1 מיליארד יורו והרווח התפעולי עמד על כשני מיליארד יורו. TNTאקספרס ישראל היא בבעלות מלאה של החברה האם. משרדי הסניף הישראלי של החברה, אשר החל את פעילותו בארץ בשנת 1998, ממוקמים בלוד, וכיום עובדים בו כ-150 עובדים.