TNT השיקה את מטוס הבואינג הראשון מדגם Freighter ER747-400

מטוס המטען הייחודי של בואינג ייכנס למערך השירות של TNTאקספרס בימים הקרובים. תכולת המטוס המרבית הינה 124 טון והחברה מייעדת אותו לפעול בקו בין שנחאי לליאג' ארבע פעמים בשבוע


00:00 ,28.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

מטוס המטען הייחודי של בואינג ייכנס למערך השירות של TNT אקספרס בימים הקרובים. תכולת המטוס  המרבית הינה 124 טון והחברה מייעדת אותו לפעול בקו בין שנחאי לליאג' ארבע פעמים בשבוע
 
"כניסתו של מטוס הבואינג 747 הראשון בבעלות מלאה של TNT היא צעד משמעותי בהשגת המטרות האסטרטגית שלנו. קרי להיות הספק המוביל בשילוח מטען בין אסיה לאירופה" ציין פיטר בקר, מנכ"ל TNT העולמית. "המטוס החדש יקשר את המזרח הרחוק עם רשתות ההפצה האוויריות והיבשתיות  ויסייע ל-TNT בחיזוק רשת האקספרס באירופה. מהלך זה יספק ללקוחות TNT את השירות המהיר ביותר לתוך אירופה,  וכמובן יאפשר שקיפות מלאה דרך מערכות המחשוב המתוחכמות של TNT. כתוצאה מכך יגרום לירידה בעלויות אחזקת המלאי ובעלויות שרשרת האספקה של הלקוחות".
 
מטוס הבואינג מדגם 747-400ERF הינו מטוס המטען המוצלח בתעשייה. זהו מטוס המטען הגדול ביותר בעולם. תכולתו המרבית הינה 124 טון וחברת TNT מייעדת אותו לפעול בקו בין שנחאי במזרח לליאג', בלגיה, במערב, ארבע פעמים בשבוע. עם המסחר הגובר בשווקים המתפתחים במזרח הרחוק לבין העולם כולו מטוס הבואינג החדש יקצר את זמני השילוח, ישפר עלויות ואת מערך השירות ללקוח.
 
מערך המטוסים של TNT אקספרס כולל כיום 46 מטוסים. החברה תצרף מטוס מטען נוסף מדגם ER747-400 למערך שלה באביב 2007.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל:" המטוס החדיש מצטרף למערך המטוסים העולמי שלנו. הדבר פותח בפנינו אפשרויות מגוונות ומאפשר שיפור השירות לשווקים ומהשווקים במזרח הרחוק ובייחוד בסין. זהו צעד משמעותי בשיפור אחיזתה של TNT אקספרס בשוק האסייתי ואנו גאים ושמחים על כך".