TNT: גידול של 30% במשלוח מתנות לחו"ל

החברה מדווחת על גידול של כ-30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות בתקופת חגי ישראל. המתנות הנפוצות הנשלחות לחו"ל: דבש, יינות ושמן זית תוצרת הארץ


00:00 ,04.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מדווחת על גידול של כ-30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות בתקופת חגי ישראל. המתנות הנפוצות הנשלחות לחו"ל: דבש, יינות ושמן זית תוצרת הארץ
 
חברת השילוח TNT אקספרס ישראל מדווחות על גידול של כ-30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות בתקופת חגי ישראל, וזאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הסניף הישראלי של החברה בולט בשיעור גידול המשלוחים בתקופה זו בהשוואה לסניפים אחרים בעולם.
 
לדברי, אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "מאז ומתמיד תקופת החגים היוותה את אחד מהשיאים העונתיים בתחום משלוחי האקספרס מישראל לחו"ל. תקופה זו מעודדת מנהלים של חברות ועסקים בישראל, הפועלים בחו"ל, לחזק את קשריהם העסקיים עם לקוחותיהם היהודיים ונציגותיהם בחו"ל באמצעות משלוח מתנות בעלות אופי ישראלי. גידול זה משקף ככל הנראה גם את  האווירה הכלכלית האופטימית במשק הישראלי המאפשרת ביתר קלות, השקעה  ותשומת לב לשותפים העסקיים מעבר לים".
 
לדברי כספי: "המוצרים אותם שולחים כמתנות לחו"ל הנם בעיקר מוצרי מזון תוצרת הארץ, בעיקר בשל כשירותם והשימוש הנפוץ בהם בחגי תשרי, ובראשם דבש, יינות ושמן זית מתוצרת מקומית", והוסיף כי היעד העיקרי אליו נשלחות המתנות הנו ארה"ב, עם למעלה מ-40% מהחבילות, ואחריו יעדים באירופה ובראשם אנגליה, צרפת וגרמניה.