החברה מדווחת על גידול של כ-30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות בתקופת חגי ישראל. המתנות הנפוצות הנשלחות לחו"ל: דבש, יינות ושמן זית תוצרת הארץ
חברת השילוח TNT אקספרס ישראל מדווחות על גידול של כ-30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות בתקופת חגי ישראל, וזאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הסניף הישראלי של החברה בולט בשיעור גידול המשלוחים בתקופה זו בהשוואה לסניפים אחרים בעולם.
לדברי, אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "מאז ומתמיד תקופת החגים היוותה את אחד מהשיאים העונתיים בתחום משלוחי האקספרס מישראל לחו"ל. תקופה זו מעודדת מנהלים של חברות ועסקים בישראל, הפועלים בחו"ל, לחזק את קשריהם העסקיים עם לקוחותיהם היהודיים ונציגותיהם בחו"ל באמצעות משלוח מתנות בעלות אופי ישראלי. גידול זה משקף ככל הנראה גם את האווירה הכלכלית האופטימית במשק הישראלי המאפשרת ביתר קלות, השקעה ותשומת לב לשותפים העסקיים מעבר לים".
לדברי כספי: "המוצרים אותם שולחים כמתנות לחו"ל הנם בעיקר מוצרי מזון תוצרת הארץ, בעיקר בשל כשירותם והשימוש הנפוץ בהם בחגי תשרי, ובראשם דבש, יינות ושמן זית מתוצרת מקומית", והוסיף כי היעד העיקרי אליו נשלחות המתנות הנו ארה"ב, עם למעלה מ-40% מהחבילות, ואחריו יעדים באירופה ובראשם אנגליה, צרפת וגרמניה.
TNT: גידול של 30% במשלוח מתנות לחו"ל
החברה מדווחת על גידול של כ-30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות בתקופת חגי ישראל. המתנות הנפוצות הנשלחות לחו"ל: דבש, יינות ושמן זית תוצרת הארץ
00:00 ,04.09.2007
עשוי לעניין אותך
03.09.2007
Kuehne + Nagel ישראל רכשה מניה בחברת OCI
03.09.2007
משלחת רשמית גדולה יוצאת היום לביקור רשמי באוקראינה
02.09.2007
משרד התחבורה: אל על תבצע לראשונה טיסות סדירות ליפן
02.09.2007
אי הארכת החוק לעידוד השקעות יגרום לפגיעה של 100 מיליון שקל במפעלי הקיבוצים
02.09.2007
הוקמה ועדת חקירה לבדיקת גורמי התאונה שהתרחשה מול נמל חיפה
02.09.2007
חברת Pick & Pack העבירה מפעל מישראל לרוסיה