TNT אקספרס משיקה רשת שילוח אקספרס יבשתית לאוקראינה

הרשת היבשתית מאירופה לאוקראינה תקשר מרכזים כלכליים באוקראינה לאירופה ולכל העולם דרך קייב ומרכז ההפצה היבשתי של TNT בקראקוב שבפולין


00:00 ,13.03.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

הרשת היבשתית מאירופה לאוקראינה תקשר מרכזים כלכליים באוקראינה לאירופה ולכל העולם דרך קייב ומרכז ההפצה היבשתי של TNT בקראקוב שבפולין
 
חברת הבלדרות הבינלאומית TNT אקספרס מודיעה על הרחבת רשת שילוח האקספרס היבשתית לאוקראינה, וזאת על מנת לתת מענה לנפחי משלוחים הולכים וגדלים לאחד מהשווקים בעלי שיעור הצמיחה המהירים ביותר באירופה.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "אוקראינה הפכה בשנים האחרונות ליעד מרכזי בתעשיית השילוח ועבור TNT בישראל בפרט ליצוא ויבוא, וזאת עקב צמיחתה של הכלכלה במדינה וחיזוק הקשרים התעשייתיים שלה עם ישראל. לאחרונה אנו עדים לתנועת משלוחים הולכת וגדלה בתחום האלקטרוניקה בין ישראל לאוקראינה, וההרחבה הנוכחית תאפשר לנו לשפר את השירות ולהוזיל את העלויות למשלוחים בין ישראל לאוקראינה, דבר שיגדיל את התחרותיות שלנו ליעד זה."
 
הרשת היבשתית מאירופה לאוקראינה תקשר מרכזים כלכליים חשובים במדינה, דוגמת חרקוב ואודסה, לאירופה ולכל העולם דרך קייב ומרכז ההפצה היבשתי של TNT בקראקוב שבפולין. הרחבת הרשת אל תוך אוקראינה תאפשר ליותר לקוחות ליהנות משירות האקונומי-אקספרס של TNT.
 
על פי נתוני ה-OECD שפורסמו ב-4 בספטמבר, 2007, אוקראינה רשמה צמיחה שנתית של 7.4% בין שנת 2000 ל-2006, בעקבות הגידול בסחר בינלאומי, בהשקעות ובצריכה הפרטית. מדובר בשוק של 48 מיליון איש בעלי הכנסות הולכות וגדלות וקרבה גיאוגרפית לאיחוד האירופי. אוקראינה הוזמנה להצטרף לארגון הסחר העולמי (World Trade Organization) ב-5 בפברואר, 2008. מרבית הייצוא האוקראיני משווק לאיחוד האירופי ולמדינות ברה"מ לשעבר.