TNT אקספרס משיקה קו אריזות חדש בישראל

קו האריזות החדש מהווה חלק מהקמפיין הסביבתי הגלובלי של החברה. כל האריזות והמעטפות שיש בהן קרטון, עשויות מחומרים ממוחזרים והן בעצמן ניתנות למחזור


00:00 ,02.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

קו האריזות החדש מהווה חלק מהקמפיין הסביבתי הגלובלי של החברה. כל האריזות והמעטפות שיש בהן קרטון, עשויות מחומרים ממוחזרים והן בעצמן ניתנות למחזור
 
חברת השילוח הבינלאומית TNT אקספרס משיקה בישראל סדרת אריזות ומעטפות חדשה, אשר תספק למשלוחי הלקוחות הגנה טובה יותר מפני נזקים ותתמוך במאמצי שימור הסביבה של החברה.
 
חברת השילוח הבינלאומית, המייצרת כ-50 מיליון פרטי אריזות מידי שנה, בחרה להשיק את קו האריזות החדש לראשונה באירופה ובמזרח התיכון, כולל בישראל. צוותי המכירות של החברה עברו הדרכות מיוחדות על מנת לספק ללקוחות עצות וטיפים לאריזה נכונה. החברה אף הפיקה סרטון וידאו אשר מסייע ללקוחות לבחור באריזה הנכונה למוצר אותם הם מבקשים לשלח.
 
קו האריזות החדש מציע ללקוחות אפשרויות בחירה גדולות יותר, הן יותר ידידותיות למשתמש ומספקות הגנה טובה יותר לפריטים הנשלחים מפני נזקים. במסגרת הקו החדש ישנה אריזה או מעטפת שונה לכל סוג של משלוח, החל ממסמכים חסויים ועד למוצרים הדורשים בקרת טמפרטורה. לדוגמא: אריזת הבועות החדשה BubblePak מרופדת בשכבת בועות פנימית ומאפשרת משלוח מהיר יותר של טובין שביר. כמו כן מושקת אריזת שפופרת TubePak המיועדת למשלוח פוסטרים ואריזת MedPak למשלוח דגימות רפואיות.
 
בנוסף, כוללות כל האריזות החדשות הוראות פשוטות בתמונות, המתארות את האופן האופטימלי לאריזה, אטימה ומשלוח הפריטים. המעטפות והשרוולים החדשים כוללים פתח מנוקב להכנסה קלה יותר של מסמכים. ועל מנת להפחית את הסיכוי לנזקים, כל האריזות והמעטפות עשויות מקרטון קשיח מחוזק.
 
האריזות החדשות ממשיכות את הקו העיצובי הבולט של המותג TNT. כל החבילות הן בצבע הכתום הבולט של החברה, ומציגות תמונות תקריב ססגוניות ובהירות של חמניות, תפוזים, דגי זהב, כוכבי ים, עלי כותרת או פרפרים – כולם בגוון כתום בהיר.
 
קו האריזות החדש מהווה חלק מהקמפיין הסביבתי הגלובלי של החברה. כל האריזות והמעטפות שיש בהן קרטון, עשויות מחומרים ממוחזרים והן בעצמן ניתנות למחזור. שרוולי הפלסטיק החדשים מתפרקים ביולוגית לאחר שנתיים בלבד, ולכל אחת מהם תאריך תפוגה.