TNT אקספרס: מחירי היכרות על היצוא לאסיה

החברה יוצאת במבצע "היעד הכתום" לרגל השקת שירות יצוא משופר באמצעות שירות טיסות ישירות מישראל להונג קונג. המבצע כולל גם יעדים באוקראינה


00:00 ,18.12.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה יוצאת במבצע "היעד הכתום" לרגל השקת שירות יצוא משופר באמצעות שירות טיסות ישירות מישראל להונג קונג. המבצע כולל גם יעדים באוקראינה
 
TNT אקספרס יוצאת במבצע "היעד הכתום" במסגרתו היא מציעה ללקוחותיה הנחה בגובה 15% על יצוא בשילוח ליעדים בדרום מזרח אסיה ובאוקיאניה. זאת לרגל השקת שירות טיסות חדש ישירות להונג קונג, המקצר את זמני השילוח בכ-24 שעות.
 
אודי כספי מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "TNT החלה להפעיל לאחרונה שירות ייצוא בטיסות ישירות מישראל לדרום-מזרח אסיה, באמצעות טיסות אל על, וזאת על מנת לשפר את רמת השירות וזמני ההגעה של המשלוחים. אנו יוצאים במבצע מחיר היכרות על מנת לאפשר ללקוחותינו להתנסות בשירות המשופר במחיר אטרקטיבי ביותר."
 
כספי מסר כי היקפי הפעילות של ישראל עם מדינות המזרח הרחוק רק הולך וגדל בשנים האחרונות. לדבריו, מדינות אלו הפכו ליעד אסטרטגי ביצוא מישראל, מה שמבטיח כי החברה תמשיך לפעול ולפתח מוצרים אשר יגדילו את הכדאיות של חברות ישראליות לעשות שימוש בתחום שיגור האקספרס במדינות אלה.
 
כספי הדגיש כי במהלך השנים האחרונות ניכרת השקעתה של קבוצת TNT באסיה בכלל ובסין בפרט, והיא ביססה את מעמדה כמובילת שוק האקספרס באזור בזכות רשתות ההפצה האוויריות והיבשתיות המתוחכמות, אשר פותחו באמצעות סדרה של רכישות ומיזוגים של חברות הפצה ושינוע מקומיות.