במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני הכולל את מרכז השירות. טרם הצטרפותו לחברה שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו
חברת TNT אקספרס ישראל מודיעה על מינויו של שרון קלמוס (36), לתפקיד מנהל מחלקת שירות לקוחות. במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני, הכולל את מרכז השירות המעניק מענה טלפוני לפניות וגם יוזם פניות ללקוחות בהצעות שירות חדשות.
טרם הצטרפותו ל-TNT אקספרס שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו, שם ניהל צוות מוקדני יבוא ויצוא, והיה אחראי על תחום ניהול השילוח האווירי (יבוא/יצוא) של חומרים מסוכנים, משלוחים בערך גבוה, משלוחי תערוכות ומופעים ועוד.
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "אנו מברכים על הצטרפותו של שרון לצוות TNT אקספרס ישראל, ובטוחים כי ניסיונו הרב בתחום שירות הלקוחות יתרום להצלחת המחלקה."
קלמוס, נשוי עם שני ילדים, הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן ובוגר לימודי תואר שני בלימודי ביטחון באוניברסיטת תל אביב.
TNT אקספרס ישראל: שרון קלמוס מונה למנהל שירות לקוחות
במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני הכולל את מרכז השירות. טרם הצטרפותו לחברה שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו
00:00 ,05.05.2008
עשוי לעניין אותך
התעשיינים: 95% מהרשויות המקומיות קנו דגלי ישראל בסין
המשתמשים: מקווים כי לאחר החגים ההמתנות תפחתנה וההיטלים ישובו וירדו
רמברנדט מגיע לישראל לרגל חגיגות ה-60
הסכם היסטורי בתחום המזון המעובד והחקלאות בין ישראל לאיחוד האירופי
זני המשמשים הקדימו להבשיל
חברת Air Europa תפעל בקו ישראל – ספרד