במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני הכולל את מרכז השירות. טרם הצטרפותו לחברה שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו
חברת TNT אקספרס ישראל מודיעה על מינויו של שרון קלמוס (36), לתפקיד מנהל מחלקת שירות לקוחות. במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני, הכולל את מרכז השירות המעניק מענה טלפוני לפניות וגם יוזם פניות ללקוחות בהצעות שירות חדשות.
טרם הצטרפותו ל-TNT אקספרס שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו, שם ניהל צוות מוקדני יבוא ויצוא, והיה אחראי על תחום ניהול השילוח האווירי (יבוא/יצוא) של חומרים מסוכנים, משלוחים בערך גבוה, משלוחי תערוכות ומופעים ועוד.
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "אנו מברכים על הצטרפותו של שרון לצוות TNT אקספרס ישראל, ובטוחים כי ניסיונו הרב בתחום שירות הלקוחות יתרום להצלחת המחלקה."
קלמוס, נשוי עם שני ילדים, הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן ובוגר לימודי תואר שני בלימודי ביטחון באוניברסיטת תל אביב.
TNT אקספרס ישראל: שרון קלמוס מונה למנהל שירות לקוחות
במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני הכולל את מרכז השירות. טרם הצטרפותו לחברה שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו
00:00 ,05.05.2008
עשוי לעניין אותך
04.05.2008
הסכם היסטורי בתחום המזון המעובד והחקלאות בין ישראל לאיחוד האירופי
04.05.2008
זני המשמשים הקדימו להבשיל
04.05.2008
התעשיינים: 95% מהרשויות המקומיות קנו דגלי ישראל בסין
04.05.2008
המשתמשים: מקווים כי לאחר החגים ההמתנות תפחתנה וההיטלים ישובו וירדו
04.05.2008
רמברנדט מגיע לישראל לרגל חגיגות ה-60
01.05.2008
חברת Air Europa תפעל בקו ישראל – ספרד