TNT אקספרס זכתה בתחרות European Business Award

חברת השילוח זכתה בפרס החברה הטובה באירופה ביותר בקטגוריית המיקוד בלקוח. הפרס מוענק מדי שנה על ידי התאגידים העסקיים המובילים באירופה


00:00 ,05.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח זכתה בפרס החברה הטובה באירופה ביותר בקטגוריית המיקוד בלקוח. הפרס מוענק מדי שנה על ידי התאגידים העסקיים המובילים באירופה
 
TNT אקספרס זכתה בפרס בקטגוריית Customer Focus ("מיקוד בלקוח").הקטגוריה כוללת את החברות שהוכיחו תשומת לב מרכזית ללקוחותיהם, תוך הקצאה וניהול משאבים בצורה היעילה והמתאימה ביותר עבור בסיס הלקוחות שלהם. כריס גוסנס, מנהלת קשרי הלקוחות ב-TNT אקספרס, קיבלה את הפרס בטקס שנערך בשבוע שעבר בבריסל.
 
הזוכים בתחרות נבחרו בשש קטגוריות מתוך מאות חברות מובילות בכל רחבי אירופה על ידי צוות שופטים הכולל אנשי אקדמיה, מומחים וחברי דירקטוריונים של התאגידים המובילים באירופה. ההחלטה בבחירה התבססה על כמה קריטריונים, בהם: ניהול אסטרטגיית לקוחות, פיתוח בסיס המותאם לצורכי הלקוח  וחידושים בתחום קשרי הלקוחות.
 
מרי קריסטין- לומברד, המנכ"לית העולמית של TNT אקספרס, אמרה: "החתירה של TNT אקספרס לכנות ואמינות עם הלקוחות היא ערך מרכזי. לכל אחד מעובדי החברה יש תפקיד חשוב בעשייה כולל הנהגים, המחסנאים, אנשי השיווק, הכספים, אנשי האדמיניסטרציה בדיוק באותה חשיבות של תפקידי הניהול בחברה. אנו עושים הכל בכדי לחזק את הקשר עם הלקוחות".
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "הזכייה של החברה בתחרות האירופית משקפת היטב גם את המיקוד של החברה בישראל. הקשר עם הלקוח נתפס בעינינו כבעל חשיבות עליונה להצלחת החברה ואנו נמשיך לשפר ולייעל את השירות ללקוח".