TNT אקספרס : גידול חד בקרב חברות ישראליות השולחות מתנות ללקוחותיהן בחו"ל לרגל חגי ישראל

מנכ"ל חברת TNT אקספרס בישראל: "2003 תיזכר בעיקר בשל גידול של כ- 80% במשלוחים ביחס לשאר ימות השנה. הסיבה, חגי ישראל היא התקופה הטובה ביותר לשמירה קשרים עסקיים עם לקוחות יהודיים וכאלה שאינם"


00:00 ,01.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל חברת TNT אקספרס בישראל: "2003 תיזכר בעיקר בשל גידול של כ- 80% במשלוחים ביחס לשאר ימות השנה. הסיבה, חגי ישראל היא התקופה הטובה ביותר לשמירה קשרים עסקיים עם לקוחות יהודיים וכאלה שאינם"

לדברי אודי כספי מנכ"ל "TNT אקספרס הישראלית", מקבוצת TNT אקספרס העולמית, שנת 2003 תיזכר בעיקר בשל גידול של כ- 80% במשלוח אקספרס כולל מתנות לשאר חודשי השנה. לדבריו מנהלים של חברות ועסקים בישראל אשר קשרי המסחר שלהן עם חברות בינלאומיות נפגעו כתוצאה מהמצב מנצלים את תקופת החג בכדי לנסות ולחדש, או להדק, קשרים עם מנהלים וחברות בחו"ל. עוד הוא הוסיף כי, עיקר המתנות נשלחות לחברות בהם קיים מרכיב יהודי אך גם חברות זרות נהנות לקבל מתנות בעלות אופי יהודי וישראלי.

לדבריו, עיקר המתנות אותן שולח המנהל הישראלי לחו"ל, שרובן ככולן מועברות באמצעות דואר אקספרס, כוללות תיבות פרי הדר, חבילות שי, יינות תוצרת ישראל וכרטיסי ברכה אישיים. עיקר המשלוחים הם ליעדים באירופה וארה"ב.