Swiss WorldCargo ישראל שוברת שיא טעינה במטוס AIRBUS A340

ב- 30 בינואר הצליח הצוות הישראלי של החברה לטעון 24.6 טון מטען, למטוס איירבס A340, בטיסה LX255, הפועל בקו תל אביב – ציריך. מטען בסדר גודל כזה הינו הגבוה ביותר שהוטען אי פעם במטוס ה- Airbus A340 ברשת הבינלאומית של SWISS.


00:00 ,12.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מר Bernard Maersch, מנהלה של מחלקת השווק של Swiss WorldCargo ברך את הצוות הישראלי בעקבות הישגים יוצאים מן הכלל במחלקת המטענים. זאת לאחר שב- 30 בינואר הצליח הצוות הישראלי של החברה לטעון 24.6 טון מטען, למטוס איירבס A340, בטיסה LX255, הפועל בקו תל אביב – ציריך.

מהחברה נמסר כי מטען בסדר גודל כזה הינו הגבוה ביותר שהוטען אי פעם במטוס ה- Airbus A340ברשת הבינלאומית של SWISS.

רונן שפירא, מנהלה של Swiss WorldCargo בישראל, מציין כי בהיבט של השוק המקומי הישראלי, החברה שמה לדגש להתמקד בשיתוף פעולה עם המשלחים הישראלים באמצעות קיומם של מפגשים משותפים עם בעלי המטענים והמשלחים, במטרה לחשוף את מגוון השרותים והתאמתם לצרכיהם. יתרה מזאת, החברה אירחה לאחרונה בציריך ביקור לימודי, של צוות מחברת ממ"ן, בכדי שיתרשמו ממחלקת המטענים בקרור (Cooltainers) וילמדו כיצד ניתן לשפר את הטיפול המקצועי שהם מעניקים בטיפולם במטענים מקוררים.

"החברה הרחיבה את מומחיותה במספר נישות, ופיתחה שרותים מיוחדים עבור השוק העולמי בעקבות דרישות הלקוחות, כמו למשל שרות ה- X-Pressoלמשלוחים מהירים, שירות ה- Argus עבור משלוחים מסווגי בטיחות, ושירות ה- Cooltainers עבור משלוחים בקרור", ציין דובר החברה.

במהלך שנת 2003 הטיסה Swiss WorlCargo Israel כ- 5610 טונות מטען. מטען בסדר גודל דומה הועבר על ידה גם בשנה הקודמת כשעיקרו היה לשוויץ ולארה"ב.