SN Brussels Airlines – נכנס להטסת מטענים

החברה החלה להטיס מטען במטוסי הנוסעים. בהטסת המטענים משמשת בריסל גם כ-HUB אשר משם מועברים המטענים ליעדים נוספים. החברה מתמחה בהטסת מטענים לאפריקה, כאשר המטען המגיע לבריסל מועמס עוד באותו יום להטסה לאפריקה


00:00 ,02.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
דוד צלזניק: "כמות המטען המוטסת עברה את כל הציפיות ביחוד לגבי הקווים האפריקאים. בנושא הטסת מטענים החברה נכנסת לפינות שהחברות הגדולות אינן מגיעות אליהם, כאשר המטוס מנצל כל שטח פנוי להטסת מטענים"

בשיחה עם מר רובי הרשקוביץ, מנהל SN Brussels Airlines בישראל, ועם מר דוד צלזניק נציג של חברת ECS (בשמה המלא: European Cargo Services), הנותנת שרותי הטסת מטענים באירופה ובמקומות נוספים כולל ישראל, לחברת Brussels Airlines, הדגישו השניים את כניסתה המוצלחת, לדבריהם, של SN Brussels Airlines לשוק הנוסעים הישראלי ולאחרונה אף לשוק המטענים.

מר הרשקוביץ אמר : " Brussels Airlines הוקמה לאחר קריסת סוויאייר וסבנה. הקו לישראל נפתח ב- 4 ליוני 2003, ופועל כבר כ- 6 חודשים. החברה מפעילה מטוסי נוסעים מדגם AIRBUS 319 , ארבע פעמים בשבוע בין ישראל לבין בריסל ".

מר צלזניק הוסיף ואמר כי החברה החלה להטיס מטען במטוסי הנוסעים. בהטסת המטענים משמשת בריסל גם כ-HUB אשר משם מועברים המטענים ליעדים נוספים. החברה מתמחה בהטסת מטענים לאפריקה, כאשר המטען המגיע לבריסל מועמס עוד באותו יום להטסה לאפריקה.

" היתרון שלנו הוא בכך שמדובר בטיסת בוקר, כך שעוד באותו היום המטען מגיע ליעדו הסופי, וזה עוד יותר מהיר משירות אקספרס או משרותי בלדרות. אנו מצטיינים בעמידה בלוחות הזמנים שהוגדרו, ודוגלים בשירות עם גישה אישית ", הוסיף דוד צלזניק.

"כמות המטען המוטסת עברה את כל הציפיות ביחוד לגבי הקווים האפריקאים. בנושא הטסת מטענים החברה נכנסת לפינות שהחברות הגדולות אינן מגיעות אליהם, כאשר המטוס מנצל כל שטח פנוי להטסת מטענים", סיכם.

מר רובי הרשקוביץ מגדיר את השרות כ"שרות ייחודי ללקוחות ייחודיים". עוד גילה הרשקוביץ כי הגברת התדירויות לת"א עומדת על הפרק כבר בעתיד הקרוב.