Maersk Logistics פותחת משרדים חדשים בניו-זילנד

עם הוספת המשרד החדש ב-Auckland לרשת הבינאלומית של Maersk Logistics, ממשיכה החברה להתרחב בהתאם לצרכי לקוחותיה. בידיעה שפורסמה מטעם החברה בקופנהגן, ב-24 ביוני 2002, מציינים דובריה כי החברה רואה צורך לגדול בהתאם לקצב הגידול של לקוחותיה.


00:00 ,26.06.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
עם הוספת המשרד החדש ב-Auckland לרשת הבינאלומית של Maersk Logistics, ממשיכה החברה  להתרחב בהתאם לצרכי לקוחותיה
 
בידיעה שפורסמה מטעם החברה בקופנהגן, ב-24 ביוני 2002, מציינים דובריה כי החברה רואה צורך לגדול בהתאם לקצב הגידול של לקוחותיה ולהציע שרות ופתרונות לוגיסטיים ברמה של tailor-made, ופתיחת המשרד בניו-זילנד רק מחזקת מחוייבות זו.
 
מר Søren K. Brandt, המנהל הכללי של Maersk Logistics אומר : "המשימה העיקרית של החברה היא להבטיח כי הלקוחות יקבלו שירות שאין שני לו, והצוות שהוצב במקום מיועד למטרה זו. אנו משוכנעים שהצוות המיומן שלנו ביחד עם טכנולוגית ה-IT והרשת הבינלאומית של החברה תביא להצלחה".
 
על פי הודעת החברה, העובדה שניו-זילנד הינה ספקית מרכזית למשלוחי קירור מאפשרת ל-  Maersk Logistics להציע את הפתרונות הלוגיסטיים היצירתיים שלה, בתחום זה בפרט, כמו גם בתחומים אחרים. המשרד הראשי בניו-זילנד ממוקם ב-  Aucklandובכוונת החברה לפתוח משרדים נוספים באזור.
 
Maersk Logistics מוכרת כחברה מובילה בשוק הבינלאומי, בהציעה פתרונות מותאמים באופן אישי ללקוח ושילובם במערך הלוגיסטי הכללי הכולל ניהול, אחסנה, הפצה, שילוח ימי ואווירי. החברה מעסיקה מעל 4,300 עובדים ביותר מ-200 משרדים ביותר מ-70 מדינות.
 
החברה הינה חברת בקבוצת החברות של A. P. Moller Group שלה יותר מ- 60,000 עובדים ברחבי העולם וביותר מ-100 מדינות בעולם. הקבוצה מעורבת גם בנושאי  נפט וגז, בנית אוניות, תעופה, תעשיה, סופרמרקטים ושרותי IT.