Lufthansa Cargo ו-DHL הגבירו את שיתוף הפעולה ביניהן בקווים הביניבשתיים

החל מקיץ 2004 הם יפעלו במשותף בחמישה קווים בין אירופה, אסיה וצפון אמריקה


00:00 ,09.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
החל מקיץ 2004 הם יפעלו במשותף בחמישה קווים בין אירופה, אסיה וצפון אמריקה

DHL, חברה לבלדרות אקספרס, ביחד עם Lufthansa Cargo להובלות מטען באוויר, הגבירו את שיתוף הפעולה ביניהן בחמישה קווים בינלאומיים. גם DHL וגם Lufthansa Cargo תולות תקוות בפעילות המשותפת האסטרטגית הזו לטווח הארוך. DHL ולקוחותיה צפויים להנות מירידה במשך המסע בין ארה"ב ואסיה והשווקים באירופה, ו- Lufthansa Cargo תנצל טוב יותר, בעקבות שיתוף הפעולה, את נפח ההובלה שלה לאורך זמן ותוכל להציע ללקוחותיה קישורים בינלאומיים נוספים.

מר Uwe R. Doerken, יו"ר DHL Express, מוסר כי לקוחות החברה יהנו מאפשרויות נוספות במשלוחים שבין שלושת היבשות. עוד מוסיף היו"ר כי זהו בעצם מענה ללקוחות החברה שהגדירו את צרכיהם לגבי אותם קווים ולגבי זמני האספקה למשלוחים ובחברה הצליחו לספקם.

יו"ר מועצת המנהלים של Lufthansa Cargo, מר Jean-Peter Jansen מסר כי בעקבות הגברת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, והניצול הטוב יותר של נפח ההובלה של החברה יהנו הלקוחות מרשת הפצה נרחבת.

רשת הקווים המשותפים תתופעל על ידי Lufthansa Cargo באמצעות מטוסי מטען מסוג MD11, ושתי החברות תוכלנה לנצל את נפח ההובלה שלהם.

העסקה החדשה תיעל את הרשת הבינלאומית של DHL, ותחבר את המרכזים היבשתיים שלה בקלן ובבריסל ישירות לקווים הביניבשתיים, ותאפשר ללקוחתיה זמני טיסה משופרים ומקום מובטח במטוסים עבור משלוחיהם.

חמשת הקווים החדשים יתופעלו כל אחד באמצעות ארבע או חמש טיסות שבועיות , אשר יחלו לפעול החל מה-28 במרץ ש.ז. (תחילת שעון הקיץ בלוח הטיסות) ויהיו כדלהלן:
 
  • East Midlands – Cincinnati – East Midlands
  • Brussels – New York (JFK) – Brussels
  • Cologne – Bahrain – Singapore – Delhi – Cologne
  • East Midlands – Cologne – Hong Kong – Sharjah – Cologne – Bergamo – East Midlands
  • Cologne – East Midlands – New York (JFK) – Cologne (introduced July 2003)

ההתקשרות הנ"ל בין שתי החברות הינה למעשה הרחבה של היחסים שביניהם במסגרת Aerologic GmbH.