InterSystem מקבוצת פורמולה ויז'ן זכתה בפרוייקט בסך 10 מליון שקל בנתב"ג 2000

חברת אינטרסיסטם (InterSystems) מקבוצת פורמולה ויז'ן הודיעה על זכייה בפרוייקט בהיקף של 10 מליון שקל בטרמינל החדש בנמל התעופה בן-גוריון. החברה תתקין מערכות תצוגה לנוסעים בטרמינל החדש הנבנה בימים אלה בנמל התעופה


00:00 ,19.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת אינטרסיסטם (InterSystems) מקבוצת פורמולה ויז'ן הודיעה על זכייה בפרוייקט בהיקף של 10 מליון שקל בטרמינל החדש בנמל התעופה בן-גוריון. החברה תתקין מערכות תצוגה לנוסעים בטרמינל החדש הנבנה בימים אלה בנמל התעופה.

לדברי נמרוד חלפון מנכ"ל אינטרסיסטם "אנו גאים בזכייה בפרוייקט בנמל התעופה בן גוריון. הזכייה בפרוייקט מחזקת את מעמדה של החברה כגורם מוביל בתחום מערכות התצוגה".

הטרמינל החדש בנתב"ג 2000 יגדיל בהיקף ניכר את יכולת התעופה האזרחית של ישראל. רשות שדות התעופה השקיעה משאבים רבים על מנת לבחור בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם על מנת לספק לנוסעים ולמשתמשים בשדה את השירות הטוב היותר.

חברת InterSystems מקבוצת פורמולה ויז'ן היא חברה גלובלית העוסקת בפיתוח ואספקת מערכות ניהול מידע לשדות תעופה ובסיס נתונים תפעוליים. במשך יותר מ-25 שנה פיתחה וסיפקה InterSystems מערכות מתוחכמות של ניהול מידע לצגים חכמים לשדות תעופה וענפי תנועה קשורים אחרים.

קבוצת Formula Vision מנהלת אחזקות עבור חברות שבסיסן בישראל המפתחות פתרונות בתחומי טכנולוגיית המידע עבור שווקים בינלאומיים. קבוצת פורמולה היא קבוצת התוכנה מהגדולות בישראל ופועלת בישראל וברחבי העולם.