בחירת התכנים נעשית במסגרת זכייתה של HOT בחודש אפריל 2006 במכרז של אל על לניהול חוויית הבידור בטיסה
HOT תבדוק את העדפות התוכן של הטסים בחברת "אל על" במטרה להקשיב, להבין את העדפת הלקוחות ולפעול למען העשרת תכני הבידור בטיסה. בדיקה זו תעשה באמצעות חוברת שתחלק HOT לטסים ב"אל על" ובה יוצגו עולמות התוכן של HOT ופירוט של התכנים. כל נוסע יוכל למלא שאלון ולהשפיע על בחירת התכנים העתידיים שיוקרנו בטיסות אל על.
השאלון יצורף לחוברת מהודרת שתחולק לנוסעים באל על ובה יוצגו התכנים של HOT: דרמות, תוכניות בידור וצחוק, סדרות מהארץ והעולם, סרטים ישראלים, תוכניות ילדים ועוד.
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT, אמר כי "HOT גאה כי חברת אל על בחרה בה לספק את חווית הבידור בטיסה. אנו שמחים להביא לטסים באל על את התכנים האהובים של HOT. עכשיו הלקוחות יכולים להשפיע ולבחור ולמעשה להיות שותפים בבחירת התוכניות והסדרות שישודרו במטוס".
רמי לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על,אמר כי: "חברת אל על משקיעה משאבים רבים במטרה להעניק לנוסעים בכל מחלקות השירות חוויית טיסה ייחודית ומגוונת. במסגרת זו החלטנו השנה להשקיע במערך הבידור בטיסה ובמעבר לשידור באמצעים דיגיטליים. ההסכם עם HOTמאפשר לנו להעניק לנוסעינו היצע גדול במיוחד של ערוצי בידור וגם ושמע תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר."
בחירת התכנים נעשית במסגרת זכייתה של HOT בחודש אפריל 2006 במכרז של אל על לניהול חווית הבידור בטיסה - ניהול התוכן בטיסה כולל את תכני הוידיאו ואת תכני האודיו.
HOT תבדוק את העדפות התוכן של נוסעי אל על
בחירת התכנים נעשית במסגרת זכייתה של HOT בחודש אפריל 2006 במכרז של אל על לניהול חוויית הבידור בטיסה
00:00 ,16.08.2006
עשוי לעניין אותך
טיסות מיוחדות של אל על יביאו 650 עולים חדשים לישראל
ירידה של 5% בתנועת הנוסעים הבינלאומית בנתב"ג ביולי 2006
אל על מטענים חתמה על הסכם GSA בספרד
אל על למען ילדי הצפון
אל על מדווחת: שנת 2006 צפויה להסתיים בהפסד
אל על מטענים הטיסה שני פילים לבודפשט