FedEx ישראל השיקה שירות משלוחי צד שלישי

מנכ"ל החברה, יוסי אטון, הודיע היום על השקת שירות משלוחי Drop Shipment לחברות ישראליות. השירות החדש פותח על מנת לתת מענה מיטבי למגמה העולמית של העברת מרכזי ייצור ותפעול מהמערב למזרח הרחוק, כמו גם הקשר המתחזק בין חברות ישראליות למקבילותיהן חו"ל


00:00 ,07.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל החברה, יוסי אטון, הודיע היום על השקת שירות משלוחי Drop Shipment לחברות ישראליות. 

יוסי אטון, מנכ"ל  FedEx ישראל, הודיע היום כי החברה משיקה שירות חדש – משלוחי צד שלישי (Drop Shipments) המאפשר העברת משלוחים בין מדינות ברחבי העולם בזמני מסירה מהירים ותעריפים נוחים. יוסי אטון: "שירות משלוחי צד שלישי של FedEx הנו שירות אקספרס חיוני, המקרב את הלקוח הישראלי לקהילות העסקים ברחבי העולם".

השירות החדש פותח על מנת לתת מענה מיטבי למגמה העולמית של העברת מרכזי ייצור ותפעול מהמערב למזרח הרחוק, כמו גם הקשר המתחזק בין חברות ישראליות למקבילותיהן חו"ל.
 
עוד מסר אטון כי שירות משלוחי צד שלישי מיועד למגוון רחב של חברות ויתמקד בקהילה העסקית הישראלית החל מתאגידים בינלאומיים, המייצרים במזרח הרחוק ומוכרים מוצרים במערב וכלה בעסקים ישראליים בעלי רשת של סוכנים או קבלני משנה בחו"ל.
 
שירות משלוחי צד שלישי, יאפשר ללקוח הישראלי לשלוח משלוחי אקספרס ברחבי העולם, בין כל יעדי FedEx (כ- 220 מדינות), תוך שמירה על שליטה מלאה מישראל, בהיבט התפעולי והכספי כאחד.
 
השירות מקנה ללקוח הישראלי את זמני המסירה המהירים של FedEx, על ידי שימוש ברשת הרחבה של מרכזי המיון (Hub) והטיסות ברחבי העולם. לדוגמה, משלוחים מיעדים מרכזיים במזרח הרחוק לארצות הברית יימסרו תוך יום עסקים אחד.
 
לדברי אטון, בשירות זה, כמו  שאר שירותי FedEx, יכול הלקוח הישראלי לעקוב אחר המשלוח מרגע האיסוף ועד רגע המסירה, תוך קבלת עדכונים מקוונים בזמן אמת באמצעות אתר האינטרנט של FedEx.