Eva Air Cargo החלה פעילותה בישראל

החל מה-22 לספטמבר חברת Eva Air Cargo הטיוואנית, מקבוצת Evergreen, החלה את פעילותה בישראל. את חברת Eva Air Cargo נבחרה לייצג בישראל, באופן רשמי ובלעדי, חברת Rom Top Aviation , בניהולו של מר קובה (יעקב) שנהב


00:00 ,23.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
החל מה-22 לספטמבר חברת Eva Air Cargo הטיוואנית, מקבוצת Evergreen, החלה את פעילותה בישראל. את חברת Eva Air Cargo נבחרה לייצג בישראל, באופן רשמי ובלעדי, חברת Rom Top Aviation , בניהולו של מר קובה (יעקב) שנהב.

בשלב הראשון, הסכם היצוג של חברת Eva Air Cargo כולל מטעני יצוא בלבד, כאשר בקרוב יכלול הייצוג של רום טופ אויאיישן גם את הטיפול במטעני יבוא. יחד עם זאת, מר קובה שנהב מציין כי כבר כעת חברת רום טופ תוכל לתת את הטיפול בפרוייקטים מיוחדים גם ביבוא.

מטעני היצוא ישונעו דרך ליאז' על גבי מטוסי ק.א.ל ומשם, דרך ה- Hub של Eva Air בבריסל, לטייפה ולשאר יעדי המזרח תוך שימוש בשטרי מטען של Eva Air Cargo.

השירות שמציעה חברת רום טופ הינו שירות יומי נוכח העובדה שחברת ק.א.ל מפעילה טיסה יומית לליאז' (ובחורף אף יותר מטיסה יומית אחת) ואילו חברת Eva Air מפעילה טיסה יומית מבריסל לטייפה (לעתים עד 10 טיסות שבועיות).

רום טופ מציעה כאמור שירות יומי לכ- 20 יעדים במזרח הרחוק ואוסטרליה, דרך ה- Hub של Eva Air Cargo בטייפה, הכוללים בין השאר את בנגקוק, מקאו, מנילה, הו צ'י מין סיטי, ג'קרטה, טוקיו, בומביי, סינגפור, הונג קונג, קואלה למפור, סידני, אוקלנד ויעדים מרכזיים נוספים.

Eva Air Cargo החלה פעילותה בישראלאת חברת רום טופ אויאיישן מנהל מר קובה שנהב שעבד כ- 25 שנה בחברת אל על. שם שימש בין תפקידיו השונים כמנהל תחנת אל על באילת, כנציג החברה בקניה ואח"כ בספרד ופורטוגל, כאחראי על נתיבי המזרח הרחוק באל על. בשנת 1999 פרש מר שנהב מאל על.

" אנו חברה קטנה וצעירה עם אמביציה גדולה. אנו כבר במגעים נרחבים להרחיב את הטיפול ביעדי יבוא ולהרחיב את פריסת היעדים למקומות אטרקטיביים נוספים ברחבי העולם. אנו מתכננים להשיג חברות תעופה נוספות אל תוך הפעילות שלנו בקרוב ", סיכם מר שנהב.

חברת EVA AIR CARGO מדורגת במקום ה-11בעולם, על פי מדידת FTK, ומשנעת מטענים ברחבי העולם. לחברה צי מטוסי מטען (Freighters) הכולל כ- 9 מטוסי MD-11F, בעלי יכולת הובלה של עד 80 טון מטען כל אחד, וכ- 4 מטוסי B747-400F שהם בעלי יכולת להוביל עד 110 טון מטען כל אחד. 2 מטוסי MD-11F חדשים יתווספו עד סוף שנת 2003. החברה מובילה מטענים גם באמצעות 26 מטוסי נוסעים העומדים לרשות החברה.