DHL תשקיע 200 מיליון דולר בהרחבת פעילותה בסין בחמש השנים הקרובות

חברת DHL, שהיא אחת מהחברות המובילות בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, תשקיע 200 מיליון דולר בהרחבת פעילותה בסין באמצעות המיזם משותף לה ולחברת Sinotrans, המתמחה בשירותי לוגיסטיקה ובלדרות בסין.


00:00 ,03.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
DHL ישראל מציגה גידול של 45% בהיקפי הייצוא לסין וגידול דומה בהיקפי היבוא מסין

חברת DHL, שהיא אחת מהחברות המובילות בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, תשקיע 200 מיליון דולר בהרחבת פעילותה בסין באמצעות המיזם משותף לה ולחברת Sinotrans, המתמחה בשירותי לוגיסטיקה ובלדרות בסין. מטרת ההשקעה, שתתפרש על פני חמש השנים הקרובות, להגדיל את נפח פעילות החברה על מנת לתמוך בגידול הצפוי בשוק הסיני. שוק הלוגיסטיקה בסין, הציג גידול יוצא דופן בשנים האחרונות וכך גם עסקיה של DHL, אשר צמחו בשיעור של 35%-45% מדי שנה.

ההשקעה של DHL תופנה לפיתוח יחידת האקספרס של DHL בסין, ותתמוך בהגדלת ארבעת המרכזים הלוגיסטיים הקיימים, בהוספת 14 סניפים, רכישת 1,200 רכבים וגיוס כוח אדם ל 2,100 משרות חדשות. חלק ניכר יתבצע עוד בשנת 2004.

DHL תשקיע 200 מיליון דולר בהרחבת פעילותה בסין בחמש השנים הקרובותכמו-כן, במהלך החודשים האחרונים, DHL ישראל מציגה גידול בהיקפי הייבוא והייצוא בין סין לישראל. לדברי דוד בונדי (בתמונה)מנכ"ל DHL ישראל, השוק הסיני הוא כיום בעל חשיבות רבה גם עבור השוק הישראלי ומהווה אחד היעדים הצומחים ביותר במגמת היבוא ארצה.

"ל- DHL תפקיד מרכזי בעידוד פעילות זו, בין השאר, משום שהיא החברה היחידה בארץ, המאפשרת ייבוא יזום של משלוחים, באמצעותו יבואנים ישראלים יכולים לייבא דוגמאות ומוצרים מרחבי סין במחירים אטרקטיביים הידועים מראש ובשליטתו המלאה של היבואן" ,אמר.

בונדי מוסיף, כי ההכנסות מהייצוא של DHL ישראל לסין גדלו ב- 45% בחצי שנה האחרונה לעומת התקופה המקבילה ב-2002. היקף ההכנסות של החברה מפעילות ייבוא מסין לישראל באותה תקופה גדל ב-41.6% . כלל הכנסות הייבוא של DHL ישראל גדלו ב- 50% בתקופה זו.


חברת DHL היא אחת מהחברות המובילות בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים. מטה החברה שוכן בבריסל שבבלגיה והחברה נמצאת בבעלות מלאה של DPWN (Deutsche Post World Net). DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מעסיקה 400 עובדים, מנוהלת ע"י דוד בונדי (מנכ"ל), המשמש גם כיו"ר סקציית הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.