DHL קיבלה הסמכה לתקן הביטחון הבינלאומי TAPA

במסגרת ההסמכה לתקן ארגנה DHL מחדש את כל תחום הביטחון, ושדרגה את מערכות ונהלי האבטחה, הבקרה והמעקב במתקנים ובנתה "מרכז שליטה ובקרה" ארצי


00:00 ,11.04.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת ההסמכה לתקן ארגנה DHL מחדש את כל תחום הביטחון, ושדרגה את מערכות ונהלי האבטחה, הבקרה והמעקב במתקנים ובנתה "מרכז שליטה ובקרה" ארצי
 
חברת שילוח האקספרס DHL קיבלה הסמכה לתקןהאבטחה הבינלאומי TAPA והפכה לחברת השילוח הראשונה בישראל שקיבלה את התקן המחמיר.
 
TAPA הנו תקן אבטחה בינלאומי מחייב לטיפול במשלוחי ערך גבוה, ומפקח על העמידה בו. התקן מוענק על ידי האיגוד להגנה על נכסי מידע טכנולוגיים, עליו נמנות החברות המובילות בעולם, ביניהן: סמסונג, מוטורולה, מייקרוסופט, אינטל וסיסקו.
 
במסגרת ההסמכה לתקן TAPA ארגנה החברה מחדש את כל תחום הביטחון, ושדרגה את מערכות ונהלי האבטחה, הבקרה והמעקב במתקנים ובנתה "מרכז שליטה ובקרה" ארצי, המרכז אליו את כלל מערכות הביטחון והבקרה של החברה. כמו כן, הטמיעה החברה נהלים קפדניים לכל רמות הפעילות כך שכל משלוח יקר ערך נמצא תחת שמירה, מעקב ותיעוד מלא.
 
לדברי דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל: "מטרתנו להמשיך ולהיות חברת האקספרס הראשונה בישראל שתעמוד בדרישות הבטיחות המחמירות. אנו גאים בעובדה ש-DHL ישראל קיבלה הסמכת TAPA לכל מתקניה בציונים גבוהים במיוחד, המציב אותנו כמובילים בנושא הביטחון ומאפשר לנו להמשיך לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו".
 
עוד ציין בונדי כי "למידע ולרכיבים טכנולוגיים זעירים יש כיום ערך גבוה הדורש רמת אבטחה גבוהה במיוחד לאורך שרשרת האספקה. עם קבלת ההסמכה, אנו מציעים ללקוחותינו שירות ייחודי ומענה להתמודדות עם בעיות האבטחה הייחודיות לתעשיית המידע והתקשורת, זאת כחלק מהחזון של שותפות עם הלקוחות" הסביר בונדי.