חברת השילוח עולה בקמפיין תחת המסר "DHL פשוט לייצא לכל העולם". הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ומסכים ויגובה בדיוור ישיר וכנס מקצועי
חברת DHL ישראל יוצאת השבוע בקמפיין המדגיש את פשטות תהליך הייצוא עם DHL. הקמפיין בהיקף שני מיליון שקל, יעלה תחת המסר "DHL פשוט לייצא לכל העולם" באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי.
הקמפיין יימשך כ-3 שבועות ויעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות ויגובה בדיוור ישיר ללקוחות, פעילויות קד"מ וכנסים מקצועיים ללקוחות.
סרטון הטלוויזיה שילווה את הקמפיין יציג את מגדלי עזריאלי, המייצגים סממן ישראלי מובהק, אשר נארזים בקלי קלות ונשלחים באמצעות DHL לחו"ל.
DHL פותחת בקמפיין פרסומי
חברת השילוח עולה בקמפיין תחת המסר "DHL פשוט לייצא לכל העולם". הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ומסכים ויגובה בדיוור ישיר וכנס מקצועי
00:00 ,17.10.2006
עשוי לעניין אותך
16.10.2006
נציגי לשכת המסחר הנוצרית הבינ"ל יגיעו לוועידת ראש הממשלה
16.10.2006
התעשיינים קוראים להגברת הפיקוח על צו הסימון
16.10.2006
צוות שייטות ישראלי זכה בגביע הבינלאומי הראשון לשייט יאכטות לנשים
16.10.2006
החל מדצמבר לופטהנזה טסה גם להודו
16.10.2006
ברוש: על בנק ישראל להוריד כבר בשבוע הבא את הריבית ב-0.5% לפחות
16.10.2006
מכון התקנים הישראלי יעניק תווי הפלטינה ל-9 ארגונים