DHL פותחת בקמפיין פרסומי

חברת השילוח עולה בקמפיין תחת המסר "DHL פשוט לייצא לכל העולם". הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ומסכים ויגובה בדיוור ישיר וכנס מקצועי


00:00 ,17.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח עולה בקמפיין תחת המסר "DHL פשוט לייצא לכל העולם". הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ומסכים ויגובה בדיוור ישיר וכנס מקצועי
 
חברת DHL ישראל יוצאת השבוע בקמפיין המדגיש את פשטות תהליך הייצוא עם DHL. הקמפיין בהיקף שני מיליון שקל, יעלה תחת המסר "DHL פשוט לייצא לכל העולם" באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי.
 
הקמפיין יימשך כ-3 שבועות ויעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות ויגובה בדיוור ישיר ללקוחות, פעילויות קד"מ וכנסים מקצועיים ללקוחות.
 
סרטון הטלוויזיה שילווה את הקמפיין יציג את מגדלי עזריאלי, המייצגים סממן ישראלי מובהק, אשר נארזים בקלי קלות ונשלחים באמצעות DHL לחו"ל.