DHL: נחשף שמה של החברה החדשה להובלת מטענים אוויריים AeroLogic

החברה החדשה להובלת מטענים אוויריים הינה בבעלות משותפת של DHL Express ו-Lufthansa Cargo במסגרת השותפות הושלם הסכם החכירה של שמונה מטוסים והחל גיוס קברניטים


00:00 ,14.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה החדשה להובלת מטענים אוויריים הינה בבעלות משותפת של DHL Express ו-Lufthansa Cargo במסגרת השותפות הושלם הסכם החכירה של שמונה מטוסים והחל גיוס קברניטים
 
החברות DHL Express ו- Lufthansa Cargo, הודיעו על השקת חברת התעופה החדשה להובלת מטענים - AeroLogic. DHL Express ו-Lufthansa Cargo מחזיקות כל אחת ב-50 אחוזים ב-AeroLogic.
 
הלוגו של AeroLogic, בצבעי באפור וצהוב, יעטר את גוף מטוסי הבואינג מסוג 777-200LRF שישרתו את חברת התעופה החדשה החל מהשנה הבאה.
 
צ'רלס גרהם, מנכ"ל DHL Aviation, אשר הביע שביעות רצון רבה מהמהירות שבה חברת התעופה פותחה והוכנה להשקה, אמר כי "ההשלמה המוצלחת של הסכם החכירה עבור שמונת מטוסי הבואינג הראשונים מסוג 777-200LRF מהווה ציון דרך חשוב". "בחרנו בדגם 777 מאחר והוא עומד בדרישות המחמירות שלנו לביצועים באיכות הגבוהה ביותר וליעילות סביבתית. האספקה של ארבעת המטוסים הראשונים בשנת 2009 ושל ארבעה נוספים בין השנים 2010ו-2011 תאפשר לנו להקים ביעילות את רשת הקווים של AeroLogic".
 
לדברי ד"ר תומס פאפקה, מנכ"ל AeroLogic: "גיבשנו צוות ניהול חזק ומנוסה שיסייע לנו להתמודד עם האתגרים שבניהול חברת הובלה אווירית ולהשיג את מטרתנו- להיות מדורגים בין חמש חברות ההובלה האווירית המובילות באירופה. מטרה זו נוכל להשיג רק בעזרת צוות המורכב מאנשים יוצאי דופן, ואני מאמין כי הצוות מונה באופן אידיאלי כך שיציע ל-AeroLogic הן מומחיות והן יצירתיות".
 
"יום זה מסמן את תחילתו של שלב חשוב נוסף לפני ההשקה של מטוס התובלה הראשון של AeroLogic", אמר המנכ"ל תומס פוש, העוסק גם בתחום משאבי האנוש. "אנו מעודדים טייסים להגיש את מועמדותם ולהצטרף ליוזמה חדשה ומלהיבה זו דרך אתר האינטרנט שלנו. אנחנו מחפשים כ-200 טייסים ויכולים להציע להם סביבת עבודה מושכת ביותר עם תנאים תחרותיים והזדמנות לטוס ברשת קווים הכוללת, בנוסף לערים המרכזיות באסיה, יעדים מלהיבים בצפון אמריקה. בנוסף, אנו מפעילים את צי מטוסי התובלה המתקדם ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית" הוסיף פוש.