DHL משיקה מחסן מנוטרל פחמן

החברה עובדת במתקן עם חברת תקשורת אנגלית. מנכ"ל DHL ישראל: אפשר לממש פתרונות אקולוגיים בשרשרת האספקה


00:00 ,22.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה עובדת במתקן עם חברת תקשורת אנגלית. מנכ"ל DHL ישראל: אפשר לממש פתרונות אקולוגיים בשרשרת האספקה
 
חברת DHL הודיעה על השלמת המחסן מנוטרל הפחמן הראשון בעולם והראשון מסוגו באנגליה. האתר, שגודלו 600 מ"ר באזור וויקפילד בווסט יורקשייר, משמש כמרכז ההפצה העיקרי של חברת תקשורת אנגלית.
 
הפרויקט יושם על ידי DHL במסגרת שירות ה-GoGreen העולמי. במסגרת שירות ה-GoGreen התחייבה DHL העולמית להפחית את פליטת הפחמן הדו חמצני ב-30% עד שנת 2020, ושיפור יעילות העלויות של רשתות האספקה שלה.
 
הפיכת המחסן של חברת 2O למנוטרל פחמן הושגה תוך התקנת משאבה לחימום וקירור, שמקורה בקרקע, המעבירה את החום מהקרקע לתוך הבניין. בנוסף, נעשו שינויים לצריכת אנרגיה על ידי התקנת חיישני תנועה במערכות התאורה החשמלית.
 
היישום שהתבצע באמצעות שירותי DHL GoGreenהתנהל על פי מודל הערכה, הפחתה, החלפה וניטרול בעל 4 שלבים, שנועד להפחית פחמן והוביל לביטול של 98% מפליטת הפחמן באתר. בסה"כ יופחתו וינוטרלו 760 טון פליטת פחמן דו חמצני בשנה, פליטת פחמן השווה לזו של למעלה מ-150 טיסות הלוך ושוב מלונדון לסידני.
 
"השילוב בין שינויי האקלים והמשבר הפיננסי הגלובלי מאלצים עסקים להשקיע חשיבה מחודשת למכלול הנושאים הנוגעים לשרשרת האספקה, ולתת מענה לצורך החיוני של הפחתת פליטת הפחמן לצד הפחתת עלויות". מסר אודי שרון מנכ"ל DHL ישראל. שרון הוסיף כי "כל פרויקט להפחתת פחמן שבוצע על ידי חברת DHL עד היום, נולד כתוצאה מזיהוי הזדמנות לחסכון כלכלי. מטרתנו היא לסייע ללקוחות לנהל את נושא הפחמן שלהם כפי שהיו מנהלים כל היבט אחר של עסקיהם, תוך שימת לב ליעילות התפעולית ולצמצום ההוצאות. עבודת DHL עם 2Oבמתקן מנוטרל פחמן זה מראה כי אפשר לממש פתרונות אקולוגיים בשרשרת האספקה".
 
חברת DHL תבצע בקרה קבועה באתר, על מנת לאמוד פליטות מפעולותיו ובמטרה להמשיך בשיפורים.