DHL מוסרת את פעילות המשלוחים ל-UPS בארה"ב

על פי הסכם, שצפוי להיחתם לתקופה של 10 שנים, חברת UPS תבצע את כל פעילות המשלוחים האווירית בצפון אמריקה


00:00 ,29.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הודיעה כי בכוונתה למסור את פעילות המשלוחים ל-UPS בארה"ב. על פי הסכם, שצפוי להיחתם לתקופה של 10 שנים, חברת UPS תבצע את כל פעילות המשלוחים האווירית בצפון אמריקה
 
חברת DPWN(Deutch Post Worls Net) הודיעה על תוכנית של "בנייה מחדש" של פעילותה בארה"ב במסגרתה תעבוד עם חברת UPS  בכל תחום המשלוחים האוויריים. החברה הודיעה כי תשתמש ביכולות הצי האווירי של חברת UPS וזאת על מנת לצמצם נפח עודף בתחום המטענים האווירי בארה"ב. יש לציין כי החברה אינה מוותרת על נוכחות בארה"ב והיא תמשיך לשווק את מוצריה ללקוחות. החברה הודיעה במקביל כי היא צופה חיסכון של 1 מיליארד דולר מהחלטה זאת.
 
דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל מסר כי DHL הגיעה להסכם עקרוני עם UPS להוצאת התובלה האווירית של משלוחיה למיקור חוץ ל-UPS. לנוכח עליית מחירי הדלק והמיתון הקיים והמתחזק בארה"ב זהו צעד שייעל את שתי החברות לנוכח תנאי הסביבה.
 
בונדי הוסיף כי מדובר בביטול כפילות של ציי תעופה אשר מעבר להתייעלות משקף גם צעד ירוק בצורה מהותית. "חברת DHL אקספרס לא רק שממשיכה בהתחזקותה בארה"ב, אלא שצעד זה מאפשר לה להפנות משאבים ולמקדם במשתנים העסקיים העיקריים לשיפור השירות והשיווק", הוסיף בונדי.
 
UPS, חברת משלוחי האקספרס הגדולה בעולם ומתחרתה הגרמנית DHL, צפויות לחתום על הסכם, לפיו UPS תבצע את כל פעילות המשלוחים האווירית של DHL במדינות צפון אמריקה הכוללות את ארה"ב, קנדה ומקסיקו.
 
ההסכם, אשר צפוי להיחתם בסוף השנה, מיועד לתקופה של 10 שנים ועתיד לייצר הכנסות של כ-1 מיליארד דולר בשנה עבור חברת UPS.
 
בשנת 2007 העבירה UPS יותר מ-4 מיליארד חבילות ומסמכים, וסיימה את השנה עם היקף מכירות של 49.7 מיליארד דולר, צמיחה של כ-5% לעומת השנה הקודמת.
 
מהחברה נמסר כי צי המטוסים שלה נחשב לאחד מהגדולים בעולם ומונה כ-270 מטוסים.