DHL ישראל תפרסם מספר טלפון לתלונות על גבי שלטי חוצות

חברת DHLישראל יוצאת בקמפיין חדש המתמקד במחויבותה לשירות איכותי. הקמפיין, אשר יימשך כחודשיים יכלול שילוט חוצות, דיוור ישיר ופעילות קד"מ בקרב לקוחות החברה. את הקמפיין יובילו עובדי החברה ו.... מספר טלפון לתלונות, שלצדו המסר "אנו נעשה הכל כדי שלא תצטרכו אותו"


00:00 ,14.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

עובדי החברה יצולמו לקמפיין תחת הסיסמא: "האנשים עושים את ההבדל"
 
חברת DHL ישראל יוצאת בקמפיין חדש המתמקד במחויבותה לשירות איכותי. הקמפיין, אשר יימשך כחודשיים יכלול שילוט חוצות, דיוור ישיר ופעילות קד"מ בקרב לקוחות החברה. את הקמפיין יובילו עובדי החברה ויצויין בו מספר טלפון לתלונות, שלצדו המסר "אנו נעשה הכל כדי שלא תצטרכו אותו".
 
לדברי גיל בלקין, סמנכ"ל השיווק של DHLישראל, החברה השקיעה בשנה האחרונה משאבים רבים בשיפור השירות והמוצרים ללקוחותיה, תוך שימת דגש על מחויבות ללקוח, מצוינות ופשטות - עשיית החיים קלים יותר ללקוחות. "אנו, ללא ספק, מציעים ללקוחותינו מוצרים מצוינים, אבל הערך המוסף האמיתי טמון בשותפות שאנו יוצרים עם הלקוחות ובתחושה כי ההצלחה שלהם היא ההצלחה של DHL".
 
לדברי בלקין השקיעה DHL, בין היתר, מיליון דולר במערכות המידע, היא קיצרה את זמני המסירה כך ש-90% משוחררים מהמכס בישראל באותו יום והמסירות בעולם התקצרו ביום אחד לפחות. "מוצר דגל הינו מסירה באירופה ביום למחרת עד השעה 09:00 בבוקר", אמר. 
 
"האנשים עושים את ההבדל" היא חבילת דיוור ישיר שתשלח ללקוחות החברה תכיל גם עלון בו מצולמים עובדי DHL תוך ציון שמם ותאור תפקידם בחברה. "מהלך זה נעשה מתוך ידיעה כי המשאב המשמעותי ביותר לארגון הינו העובדים – עובדי DHLהם אלו שעושים את ההבדל", סיכם בלקין.
 
DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.