DHL יוצאת במהלך שיווקי להעלאת משקל ממוצע למשלוח

החברה עולה בקמפיין לעידוד הייצוא באמצעותה תחת המסר "פשוט לייצא לכל העולם". החברה מדווחת כי בשנה החולפת עלה משקל המשלוח הממוצע ב-DHL ב-30%


00:00 ,19.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה עולה בקמפיין לעידוד הייצוא באמצעותה תחת המסר "פשוט לייצא לכל העולם". החברה מדווחת כי בשנה החולפת עלה משקל המשלוח הממוצע ב-DHL ב-30%
 
DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, יוצאת במהלך שיווקי מיוחד שמטרתו עידוד הייצוא והגדלת משקל המשלוחים הבינוניים והכבדים (מעל 20 ק"ג), הנשלחים באמצעותה.
 
במסגרת המהלך עולה החברה בקמפיין טלוויזיה ובמבצעים שיימשכו עד סוף חודש דצמבר, במסגרתם - לקוחות שיעלו את המשקל החודשי של המשלוחים יקבלו מתנות ללא הגרלה. לקוחות חדשים ייהנו מ-30% הנחה לשלושה משלוחים ראשונים מכל סוג ולכל יעד.
 
לדברי דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל, שילוח משקלים כבדים באמצעות DHL טומן מספר יתרונות בהם התנהלות מול גורם אחד, זמני מסירה מהירים יותר, שחרור מהיר מהמכס, יכולת מעקב ושליטה מלאה על המשלוח בכל רגע נתון ומחיר אטרקטיבי ביחס למשלחים האוויריים. לדוגמה: משלוח במשקל 20 ק"ג למיאמי, ארה"ב, יעלה 257 דולר בשילוח אווירי ואילו באמצעות DHLיעלה 232 דולר בלבד (25 דולר פחות).


עוד מוסיף בונדי כי "במונחי עלות-תועלת, הפתרונות שמציעה DHL, ביניהם שירות ה- Express Freight עדיפים על-פני שילוח אווירי רגיל, גם כשמדובר במשלוחים במשקלים בינוניים וכבדים (מעל 20 ק"ג). בשנתיים האחרונות חל שינוי בתפיסת הלקוחות שהתבטא בעליית משקל המשלוח הממוצע בכ-30% ב-DHL. השנה אנו מעוניינים לחזק מגמה זו ולהעלות את הרף בכ-25% נוספים", אמר בונדי.
 
במסגרת המבצע, כל לקוח שיגדיל את סך משקל המשלוחים שלו הנשלחים באמצעות DHL, מעבר לממוצע החודשי, יקבל מתנות כגון הזמנה לארוחות זוגיות מפנקות ועד סופי שבוע במלונות יוקרה.