DHL חידשה את טיסותיה לעיראק ואפגניסטן

DHL השעתה טיסותיה ליעדים אלו לפני למעלה משבוע לאחר שמטוסה נפגע בעת המראה משדה התעופה של בגדאד ונאלץ לבצע נחיתת חירום


00:00 ,07.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
DHL השעתה טיסותיה ליעדים אלו לפני למעלה משבוע לאחר שמטוסה נפגע בעת המראה משדה התעופה של בגדאד ונאלץ לבצע נחיתת חירום

חברת DHL, אחת מהחברות המובילות בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, הודיעה בסוף השבוע, כי תחדש את טיסותיה לעיראק ולאפגניסטן לאחר השעיית פעילותה במדינות אלו למשך כשבוע.

ההחלטה להשעות את פעילותה התקבלה לאחר שב- 22.11 נפגע מטוס החברה בשעה שהמריא מבגדאד לבחריין ונאלץ לשוב על עקבותיו ולבצע נחיתת חירום בשדה התעופה הבינלאומי בבגדאד. במסגרת התקרית נפגעה כנף המטוס השמאלית ונגרמה דליקה. המטוס נחת בשלום למרות הנזקים. מ- DHL נמסר, כי הסיבה לפגיעה עדיין נחקרת.

פעילות החברה באפגניסטן חודשה כבר ביום חמישי ה- 27.11.03 ופעילותה בעיראק חודשה ביום שישי ה- 28.11.03. מחברת DHL מציינים כי DHL היתה חברת הבלדרות הראשונה שחידשה את טיסותיה לעיראק עם תום המלחמה, כחלק ממדיניות החברה לספק כיסוי גיאוגרפי מקסימלי עבור לקוחותיה גם כשהנסיבות מחמירות.


חברת DHL היא אחת מהחברות המובילות בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים. מטה החברה שוכן בבריסל שבבלגיה והחברה נמצאת בבעלות מלאה של DPWN (Deutsche Post World Net). DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מעסיקה 400 עובדים, מנוהלת ע"י דוד בונדי (מנכ"ל), המשמש גם כיו"ר סקציית הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.