60 שנות שת"פ בין חברת בואינג ומדינת ישראל

סגן נשיא בואינג: "לחברת בואינג מחויבות ארוכת שנים למדינת ישראל". במהלך הטקס הוענק אות הוקרה לטייס הקרב הראשון של חיל האוויר הישראלי


00:00 ,16.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

סגן נשיא בואינג: "לחברת בואינג מחויבות ארוכת שנים למדינת ישראל". במהלך הטקס הוענק אות הוקרה לטייס הקרב הראשון של חיל האוויר הישראלי
 
חברת בואינג ציינה אתמול 60 שנות שיתוף פעולה עם מדינת ישראל, באירוע חגיגי במעמד סגן נשיא בואינג ונשיא החטיבה הצבאית של בואינג, ג'ים אלבו, ונשיא בואינג ישראל דוד עברי. באירוע נכחו בכירי תעשיית התעופה והתעשיות הביטחוניות, וביניהם מנכ"ל אל על חיים רומנו, מנכ"לקונטיננטלאיירליינס אבי פרידמן, ומנכ"ל משרד הביטחון פנחס בוכריס.
 
סגן נשיא בואינג ונשיא החטיבה הצבאית של בואינג, ג'ים אלבו, אמר כי "לחברת בואינג מחויבות ארוכת שנים למדינת ישראל, וחוגגת עתה 60 שנות שיתוף פעולה. מי ייתן ונמשיך לחגוג ביחד כל 60 שנה מוצלחות כאלו".
 
כמו כן בירך אלבו את אל על, "שותפתנו הנאמנה, שכבר קבעה שיאי תעופה, כדוגמת החצייה הראשונה של האוקיאנוס האטלנטי באמצעות מטוס דו-מנועי".
 
הטקס המרגש נחתם במתן אות הוקרה לטייס הקרב לו לנארט, המפקד הראשון של טייסת מטוסי הקרב הראשונה של חיל האוויר הישראלי, אשר בתור בוגר המרינס האמריקאי הגיע לישראל בהתנדבות והוביל את משימות הקרב הראשונות של חיל האוויר ביחד עם עזר ויצמן, מודי אלון ואדי כהן. לנארט, בן 87, הגיע במיוחד לאירוע לציון 60 שנות פעילות משותפת בין בואינג לישראל, וקיבל מאת ג'ים אלבו ונשיא בואינג ישראל דוד עברי בולים מיוחדים שחברת בואינג הנפיקה במיוחד, המציינים את שיתוף הפעולה האמיץ לאורך השנים.

 

בתמונה מימין: נשיא בואינג ישראל דוד עברי, מפקד טייסת הקרב הראשונה של חה"א לו לנארט וסגן נשיא בואינג ונשיא החטיבה הצבאית ג'ים אלבו.